Del 14

118 1 0
                                    

hei alle sammen

Jeg vill bare si sorry for at det ikke har kommet mere enn en del i dag. Jeg har vært i sverige med Marius. Og kom hjem ganske sent egentlig. Men jeg skriver den del til dere nå. Jeg tenkte at jeg skal forbrede meg til i morgen, i kveld. For da kommer det mange flere deler i morgen. Men her kommer del 14 alle sammen. Jeg håper dere liker den.

Jeg puster inn den varme luften. Jeg ser solen som skinner på himmelen. Ingen skyer som svever forbi. De grønne palmene som svever i den varme vinden som du egentlig ikke kan merke. Vi kpmmer oss endelig til hotellet. Wow det er stort. Jeg lurer på hvor mye penger mamma og pappa bruke på det. VI finner endelig fram til rommene våres. Wow sykt fine rom. Men rommet til meg og Robin er best da.

Jeg setter fra meg kofferten ved sengen. Jeg går ut på den terassen på rommet våres. Jeg steller meg ved rekkverket og ser på den fine utsikten. Det er som et paradis. Den varme luften er så deilig. Den fine blå himmelen som ikke kan måle seg med noe. De grønne palmene som setter sitt eget preg på paradiset. Det er så vakkert. Jeg kjenner at noen armer sniker seg inn og holder rundt meg. Jeg legger hendene mine på hannes. Robin legger sakte hodet sitt på skulderen min. "Det er vakkert" sier jeg og smiler. "Veldig vakkert, men ingenting kan måle seg med deg. For du er det vakreste i hele mitt univers" sier han og kysser meg på kinnet. Jeg snur meg rundt og ser han inn i øynene. De vakre brune øynene som ikke kan måle seg med noe eller noen. Jeg elsker virkelig Robin. Jeg kysser han mykt på leppene. "Jeg elsker deg" hvisker jeg til han. "Jeg elsker deg også" hvisker han tilbake med et søtt smil. Han kysser meg igjen før vi går inn for å sjekke mere av rommet.

Etter vi har sett oss litt mere om så tenker jeg at denne ferien kommer til å bli fantastisk. Jeg setter meg ned på sengen, den er myk og deilig. Jeg hører at noen banker på døren. Jeg går og åpner den. Der står mamma. "Tusen takk for det fine rommet" sier jeg og hopper på henne. "Bare hyggelig vennen" sier hun og smiler til meg. "men vi skal spise lunsj om en halvtime skal dere være med" spørr hun. Jeg bestemmer meg for at siden det er den første kvelden så kan vi bli med. "Ja vi blir med vi. Vi møter dere nede i lobbyen" sier jeg og gir henne enda en klem før jeg går inn igjen. "Robin, vi skal ut å spise lunsj med de andre" sier jeg og ser på han. "Når drar vi" spør han og kommer mot meg. "om en halv time" sier jeg finner fram noen klær jeg kan skifte til. Jeg finner fram noe som ikke er så varmt. Det er jo glo varmt her. Jeg finner fram en shorts og en enkel topp.

Jeg tar hånden til Robin og sammen så går vi ur av hotell- rommet. Vi går inn i heisen. Jeg kysser han på munnen. Noen ganger så klarer jeg ikke å motstå han eller leppene hannes. Jeg ser han inn i øynene og smiler. Han smiler til meg og kysser meg en siste gang før heisdørene åpner seg. Vi går hånd i hånd bort til mamma, pappa og Elias, som venter på oss. "Hvor skal vi spise" spør jeg. "Vi skal spise på strand resturangen svarer pappa og smiler vennlig til meg. Det er så deilig å endelig være på ferie. Vi setter oss ned på et bordt på resturangen. Jeg bestiller meg bare en enkel salat. Må holde meg sunn vettu. Vi sitter og spiser og koser oss en god stund. Men Elias begynner selvfølgelig å mase om at han vill gjøre noe annet. De andre stikker for å gjøre noe med Elias. Men jeg og Robin stikker og finner på noe annet. "Fortell meg noe du alltid har hatt lyst til å gjøre" sier plutselig Robin til meg. Jeg må tenke en liten stund før jeg kommer på noe. "jeg har alltid hatt lyst til å fly i en sånn greie over vannet men jeg vet ikke hva det heter" sier jeg og ser på han. "hvordan det?" spørr jeg og ser på han. "Nei, jeg bare lurer jeg" sier han og smiler søtt til meg. Vå går innom en is-butikk, før vi stikker tilbake til hotellet. "Kan vi stikke på stranden?" spørr Robin meg. "Ja det kan vi god, jeg vill avkjøle meg" sier jeg og smiler til han. Jeg går inn på badet for å ta på meg en bikini. Jeg går ut på rommet igjen og ser at Robin er i bar overkropp. NAMMMM han er så deilig. De deilige magemusklene som er ubeskrivelig deilige. Jeg blir stående å stirre en liten stund. Men jeg blir avbrutt av Robin. "D/N hallo, jeg vet du liker det du ser, men kan vi stikke nå. Jeg svetter ihjel." jeg bare ler av meg selv og tar hånden hannes. Vi går ned til stranden. Den er stappet med folk. Men vi finner et lite område som vi kan ligge på. Vi går ut og bader fordi det er jo drit varmt her. Robin drar meg plutselig med seg. "Robin, hva skal vi" spørr jeg stopper han. "Du får vente og se" sier han og kysser meg raskt på kinnet. Jeg bare følger etter han. Vi ender til slutt på....

Ja alle sammen det var den delen. Jeg vet ikke om det kommer flere i dag. Det kan hende at det kommer en kort til. Men jeg skal begynne å skrive noe deler til i morgen så, ja.

Hva synnes dere?

Hva tror du dere skal?

Mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang