Del 20

85 1 0
                                    

hei alle sammen!

Nå har jeg skrevet en del til dere. Så jeg håper dere liker den!

Jeg tar meg et glass med vann og setter meg på terassen. Jeg ser på den fine utsikten. Robin setter seg i den andre stolen og vi snakker om dagen som har vært. Vi ser på at den fine solen går ned sammen. Før vi går og legger oss ned i den myke sengen. Jeg sovner med en gang jeg legger hodet på puten.

Hjemreisen

Jeg våkner av at jeg hører vekke klokken ringe. Jeg tar tak i mobilen og skurs den fort av. Jeg hater lyden vekke klokken lager om morgenen. Den plager meg aldri hvis den kommer på når jeg er våken. Men på morgenen er den det verste jeg vet. I dag resier vi hjem ifra hawaii. Det er drit kjip, har hatt det sykt kult her. Har ikke lyst til å dra egentlig. Men det må jeg jo. Jeg ser på Robin som ligger vedsiden av meg og sover. Jeg kysser han mykt på kinnet for å vekke han. Jeg har funnet ut at det funker mye bedre enn å snakke til han. Han åpner øynene og ser på meg. Jeg smiler til han og kysser han før jeg reiser meg opp og går inn på badet. Jeg tar en rask dusj. Jeg gidder ikke å ta på meg noe sminke, skal jo bare sitte på et fly i mange timer. Jeg tar på meg en joggebuske og en enkel genser. Jeg setter håret opp i den dott. Jeg går ut og ser at Robin også er klar. Vi går til rommet til de andre for å se om de er klare.

Vi måtte vente en stunn fordi Elias er litt treig. Han blir endelig ferdig og vi kan ta en taxi til flyplassen. Vi sjekker inn tingene våres. Og venter på at flyet våres skal komme. Vi kommer oss endelig på flyet. Endelig kan jeg sitte i noen deilige mye seter. Jeg sitter ved vinduet og Robin sitter vesdsiden av meg. Vi snakker om ossen turen har vært. Om alle de fine minnene som vi har skapt i hawaii. Som da vi tok med Elias til akvariet. Eller natten på båten, den beste natten ever. Jeg legger hodet mitt på skulderen til Robin og lukker øynene. Jeg sovner ganske raskt.

Jeg har på meg en vakker, lang hvit kjole. Jeg ser på meg selv i speilet. Jeg ser vakker ut. Jeg ser på moren min som har tårer i øynene. <<Du ser vakker ut vennen, virkelig vakker>> sier hun og tørker en tåre som renner. Vi setter oss i en bil som fører oss til en grønn vakker skog. Musikken begynner og jeg ser ned alteret der står Robin. Han er like kjekk som vanelig. Jeg kan ikke tro at dette skjer, jeg skal gifte meg med den beste gutten i verden. Robin tar meg i hånden. Jeg ser inn i øynene hannes og smiler. Presten begynner og snakke. Men jeg blir egentlig litt borte i øynene og smilet til Robin. Presten spør Robin om han tar meg til å bli hannes kone. <<Ja>> hører jeg at Robin sier. Jeg smiler større enn jeg noen gang har gjort. Presten spør meg om det samme. Jeg svarer selvfølgelig ja. <<Du kan nå kysse bruden>> sier presten. Robin lener jeg mot meg. Jeg kysser de myke leppene hannes. <<Jeg elsker deg>> sier han og kysser meg igjen. <<Jeg elsker deg også>> sier jeg og kysser han en siste gang.

Jeg våkner opp og ser at vi fortsatt er på flyet. Jeg tenker på drømmen jeg netopp hadde. Den var bare fantastisk. Det var som om vi var i twilight filmen. Alt var helt likt. Jeg smiler og ser ut vinduet. Jeg kan virkelig ikke få den drømmen ut av hodet. <<Hvorfor smiler du>> spør Robin og ser på meg. <<Jeg hadde en fin drøm>> sier jeg og ser på han. <<Hva handlet den om>> spør han og ser spent på meg. Jeg forteller han om drømmen. Når jeg er ferdig med og fortelle han om den vakre drømmen, så lener han seg inn og kysser meg. <<Jeg elsker deg>> hvisker han <<Jeg elsker deg også>> hvisker jeg tilbake og kysser han.

Flyet lander endelig og vi er tilbake i Finnland. Vi får tak i all bagasjen og går mot bilen. Vi slipper av Robin hjemme oss han. Han har jo vært borte i en uke. Jeg går inn døren til huset våres. Da er vi tilbake til hverdagen. Jeg går opp på rommet med kofferten. Jeg legger meg ned på sengen. Jeg ser opp i taket og tenker på den fine ferien. Jeg merker at jeg er sliten. Jeg sovner egentlig ganske raskt.

Ja dette var del 20 alle sammen. Husk at jeg forsatt har skrivesperre. Det er derfor det tar så lang tid. PLUSS at jeg er oss fysioterapauten 2-3 ganger i uken. Jeg må også øve til musikk fremføring. Har også en oppgave i engelsk som jeg skal levere inn. Også har jeg et norsk prosjekt. jeg skal snart ha skriftelig eksamen. Får vite i hvilket fag neste uke. Jeg håper dere forstår at det er veldig mye som skjer for tiden. Men jeg prøver så godt jeg kan.

-Hva synnes du?

-Noen ideer til hva som kan skje videree?

-Mere?

Robin packalen a true friend (NORWEGIAN)जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें