ဘယ္တုန္းကမွ မပိုင္ဆိုင္ခဲ့ဖူးေပမယ့္ စြန္႔လႊတ္လိုက္ရမွာ ေၾကာက္႐ြံ႕ေနတတ္တာကို ေလာဘလို႔ ေခၚမလား ?
ဒါမွမဟုတ္ အဲ့ဒါဟာ မိုက္႐ူးရဲဆန္မႈလား ?
ကိုယ္လည္း မပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ပါဘဲ သူတစ္ပါး ပိုင္ဆိုင္သြားမွာကို အေၾကာက္အကန္ စိုးထိတ္ေနမိတဲ့ အဲ့ဒီ တစ္ဖက္သတ္စိတ္က ေကာင္းမြန္တယ္လို႔ေတာ့ ဘယ့္ႏွယ့္ ဆိုႏိုင္ပါ့မလဲေလ .. ။
အခုအခ်ိန္ထိ တစ္ျခားသူ တစ္ေယာက္ရဲ႕ အပိုင္ မဟုတ္ေသးဘူးဆိုရင္ေတာင္ ဒီလူဟာ ကိုယ့္အပိုင္ ျဖစ္ဖို႔အတြက္ ေမြးဖြားလာခဲ့တာမဟုတ္ဘူး ဆိုတဲ့ အဲ့ဒီ အမွန္တရားကို တစ္ခါတစ္ရံမွာ ႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ ေမ့ေပ်ာက္ေနတတ္ေသးတယ္ ..
မဟုတ္ဘူး .. တမင္ ေမ့ေဖ်ာက္ထားမိေသးတယ္ ..
ကိုယ့္အတၱေတြနဲ႔ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ျပန္လို႔ ညႇင္းဆဲေနမိေသးတယ္ .. ။
ကြၽန္မအတြက္ေတာ့ သူဟာ ကိုယ့္အိမ္ေပၚ ခက္ခက္ခဲခဲ ေရာက္လာၿပီးမွ ကိုယ္နဲ႔ မထိုက္တန္လို႔ သူမ်ား လက္ထဲ ၾကည္ၾကည္ျဖဴျဖဴ ထည့္ေပးလိုက္မိတဲ့ Limited Album တစ္ခုလိုပဲ ..
သိခြင့္ရဖို႔ အတြက္ အေၾကာင္း ဖန္လာခဲ့ေပမယ့္ ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ အထိေတာ့ ကံၾကမၼာက ရက္ရက္ေရာေရာနဲ႔ အခြင့္အေရး မေပးခဲ့ဘူး .. ။
တေျမ႕ေျမ႕ ေတြးလို႔ နာက်ည္းေနရင္လည္း ဘယ္သူကမွ မသနား မညႇာတာေပးဘူး ဆိုတာ နားလည္ေပမယ့္ ဘယ္သူကမွ မသနားရင္ေတာင္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ေတာ့ သနားပါရေစ ဆိုၿပီး ႐ူးမိုက္တဲ့ မ်က္ရည္စက္တစ္ခ်ိဳ႕ကို ဒီ ပါးျပင္ထက္ စီးဆင္းခြင့္ ေပးဖူးတယ္ ..
ဒါေပမယ့္ ဒီ့ထက္ ပို နာက်ည္းဖို႔ ေကာင္းတဲ့ အရာက ဘာလို႔ ထင္သလဲ ?
ကြၽန္မ မ်က္ရည္ေတြကို သူ မျမင္ႏိုင္ဘူး ဆိုတာ ..
ကြၽန္မ ငိုသံေတြကို သူ မၾကားႏိုင္ဘူး ဆိုတာ ..
ၿပီးေတာ့ ကြၽန္မ ငိုေၾကြးေနတဲ့ အဲ့လို အခ်ိန္မွာ ႏွစ္ေထာင့္ႏွစ္ရာမိုင္အေဝးက သူဟာ လႈိက္လႈိက္လွဲလွဲ ၿပံဳးရယ္ေနတယ္ ဆိုတာ ... ။
ရာသီဥတု အေျခအေန ဆိုးဆိုး႐ြား႐ြား ေဖာက္ျပန္လို႔ ေမြးမိခင္ရဲ႕ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္ ဆူဆဲသံေတြ တရစပ္ ႐ြာသြန္းလာေလခ်ိန္တိုင္း ..
တစ္ႀကိမ္တစ္ခါမွ ကြ်န္မကို သတိမရေပးခဲ့ဖူးတဲ့ တစ္စံုတစ္ဦးကို သတိရမိတယ္ ...
ESTÁS LEYENDO
A Familiar Stranger
No Ficciónမြင်တွေ့ခွင့်တော့ ရှိပြီး .. မနီးစပ်နိုင်တဲ့ အဲ့ဒီ ကြယ်ပွင့်တွေလို ... သူဟာလည်း ကျွန်မအတွက် အရင်းနှီးဆုံး သူစိမ်းတစ်ယောက် ...