Lynn
Na iets van een uur zitten we weer in de auto en rijden we richting huis. Het is inmiddels vijf uur 's middags.
Ik zit met oordopjes in mijn oren naar Skyradio te luisteren, terwijl de jongens één of andere Britse radiozender luisteren.
'En dan nu het nieuws. Op de A58 is een kettingbotsing ontstaan. Het ongeluk zou volgens getuigen ontstaan zijn doordat de voorste bestuurder aan het bellen was achter het stuur en daardoor niet oplette op de rest van het verkeer. De man knalde tegen een remmende vrachtwagen op, waardoor de daarop volgende auto weer op de auto van de man botste en zo nog twee andere auto's. 3 van de 5 bestuurders heeft er haast niks aan overgehouden, behalve een paar deukjes in de auto's dan. 2 bestuurders zijn met ernstige verwondingen naar het ziekenhuis gebracht.' Ik zucht en luister verder naar het nieuws.
'En wie is het meisje dat vandaag samen met One Direction is gespot bij hun studio? Zou het een fan zijn? Of misschien een achternichtje van één van de jongens? Of heeft één van de jongens haar geadopteerd? Meer informatie volgt. En dan nu het weer.'
Ik zet de radio af en haal mijn oordopjes uit mijn oren. Shit, mensen hebben me gezien in het bijzijn van de jongens.
'Lynn, wat is er?' hoor ik Louis bezorgd vragen, voordat hetzelfde bericht op de radiozender van de jongens te horen is.
Na het nieuwsbericht is het even stil, tot die stilte wordt onderbroken door een ringtone. Liam grijpt naar zijn zakken en haalt zijn mobiel eruit.
'Simon', mompelt hij, voor hij opneemt. 'Hallo, Simon. Wat is er?' Hij knikt en zucht dan. 'Oke. Ik zet je op de speaker.'
'Louis', horen we door de telefoon. 'De paparazzi spamt ons helemaal vol met vragen over het "onbekende meisje".'
'Ik weet het, Simon. Maar...'-
'Morgen heb je een interview bij de radio. Tijden krijg je nog te horen, net als de plaats. Je verteld ze over Lynn.' Mijn ogen worden groot en ik zie Louis naar me kijken via de achteruitkijk spiegel.
'Maar, Simon... Dat kan niet. Lynn zit nog in haar proefperiode bij me.'
'Kan me niks schelen. Morgen heb je dat interview, of ik zoek een nieuwe Louis voor One Direction. Gesnopen?' Louis zucht diep en rijdt de inrit van zijn huis in.
'Ai ai, baas', mompelt hij, waarna een pieptoon te horen is. Louis kijkt me schuldig aan via de spiegel en ik wend mijn blik af. 'Lynn', probeert Louis, maar ik schud mijn hoofd.
Woorden: 424.
JE LEEST
The Moment of Truth (L.T) *1
FanfictionDon't let him in, Don't let him see, Be the good girl, That you always wanted to be, Conceal, Don't feel, Don't let anyone know! *Nederlands geschreven* Start: 24 maart 2016. Eind: 16 juli 2016. *Dit is deel 1*