53

544 39 3
                                    

Lynn

Na een avondje elkaar nat spetteren in het water, klimmen we uit het zwembad en wikkelen we onszelf in de handdoeken die Riley had klaargelegd. Ook had hij een handdoek voor de schuifdeur neergelegd, zodat we daar onze voeten konden drogen en niet het hele huis nat zouden maken.

Het is inmiddels half elf geweest en het is buiten al flink afgekoeld. Toch was het water aangenaam warm. Riley had de verwarming aangezet van het zwembad, waardoor het iets warmer werd. Uiteindelijk zwommen we in een bad van 22 graden Celcius.

'Waar kan ik me omkleden?' vraag ik hem. Riley wijst naar boven en ik knik.

'Ik kleed me wel om in mijn inloopkast, zodat jij genoeg privacy hebt in mijn badkamer.' Ik knik weer en volg hem naar zijn kamer. 'Heb je nog kleding bij je?' Ik knik.

'Een setje. Het setje kleding die ik als extra mee moest nemen vandaag.' Riley knikt en opent de deur naar zijn kamer.

Ik stap naar binnen en sta versteld van de netheid. De muren zijn bovenaan lichtblauw, wat overloopt op donkerblauw en uiteindelijk in zwart. Een wit kingsize bed staat in het midden van de kamer. Hij heeft een vensterbank waar je in kan zitten, twee deuren die waarschijnlijk leiden naar de inloopkast en de badkamer en een soort TV-hoekje met een driepersoonsbank. Aan de linkerkant van zijn kamer staat een groot, wit bureau met een computer erop. Daarnaast staat nog een laptop en een stapel boeken.

'Hmm... Marie heeft goed haar best gedaan', zegt Riley. Ik kijk hem vragend aan.

'Wie is Marie?' Ik hoop niet dat het zo'n meisje is waarmee hij het bed deelt, maar dat zal vast niet.

'Onze schoonmaakster. Die komt om de dag om het hele huis schoon te maken en de was te doen', legt Riley uit. Ik knik begrijpend. 'Hier is de badkamer', zegt hij en opent één van de deuren. Ik knik en loop naar binnen.

Ik draai de deur achter me op slot en begin me af te drogen. Mijn bikini leg ik in de wasbak, aangezien ik niet weet waar ik de vuile was in moet doen. Ik kleed me snel om en bind een handdoek om mijn haren heen.

Ik loop de kamer van Riley weer in en zie hem al op zijn bed liggen. 'Ik heb mijn bikini in je wasbak gelegd. Ik weet niet wat je wasmand ofzo is.' Riley knikt en staat op.

'Ik zal even de wasmand ophalen. Maak het je gemakkelijk. Ik ben zo terug.' Ik knik en kijk hem na als hij de kamer uitloopt.

Zuchtend laat ik me achterover op zijn bed vallen, tot ik mijn mobiel voel trillen. Ik haal hem uit mijn broekzak en zie dat Liam me belt.

'Hé, Liam. Wat is er?'

Woorden: 468.

The Moment of Truth (L.T) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu