Lynn
'Ik ga wel op de bank slapen', zegt Riley als we bij zijn huis zijn aangekomen. 'Ik begrijp dat jij me nog niet genoeg vertrouwd om samen in één bed te liggen en om eerlijk te zijn: ik vertrouw mezelf ook niet, zo samen in één bed.' Ik kijk naar zijn rug als hij de voordeur opent en leg mijn hand op zijn schouder.
'Riley, de woorden die Louis zei geloof ik niet', zeg ik zacht. Riley draait zich om en zucht diep.
'Hij praatte negatief over me, Lynn. Dat vertelde je. Hij is niet de enige die zo over me denkt. Ik schrik mensen af met mijn tattoo en mijn status.'
'Verstijf je daarom elke keer als ik je een knuffel geef?' Riley haalt zijn schouders op. 'Omdat je iedereen afschrikt en niet vaak iemand dichtbij hebt gehad?'
Riley slikt en stapt naar binnen. 'Ontwijk me nou niet', zeg ik, als hij op het punt staat om de trap op te lopen. Hij laat zijn schouders zakken en draait zich naar me toe.
'Ik ben moe. Laten we gaan slapen.' Ik zucht en hang mijn jas op aan de kapstok. Mijn helm leg ik naast de helm van Riley en ik loop naar zijn kamer, waar hij net zijn shirt uittrekt. Verbijsterd blijf ik in de deuropening staan en laat mijn blik glijden over zijn rug, die meebeweegt met elke beweging die hij maakt om zijn shirt uit te trekken.
Riley draait zich om en grijnst even naar me, als hij merkt dat ik hem aan heb zitten kijken. 'De voorkant ziet er beter uit, babe.' Ik voel mezelf blozen door zijn woorden en knik instemmend.
'Zeker', zeg ik zacht. 'Kan ik ergens in slapen? Een shirt ofzo?' Riley knikt en gooit zijn net uitgetrokken shirt naar me toe.
'Hier.' Ik mompel een bedankje en snel de badkamer in. Ik draai de deur op slot en zucht opgelucht.
Toegegeven: hij heeft een mooi buikje. Gespierd, dat vooral. Maar dat was ook al wel te verwachten.
Snel kleed ik me om in zijn shirt en mijn lingerie en ik loop terug naar zijn kamer. 'Sexy', fluit Riley en ik voel het bloed weer naar mijn wangen stijgen. 'Mijn shirt staat je te goed. Ik heb nu al spijt dat ik het je heb gegeven', mompelt hij en hij staat op van de bank. 'Ik heb als het goed is nog een extra tandenborstel in het kastje liggen.'
Hij loopt langs me heen naar de badkamer en ik volg hem. Uit een kastje haalt hij een tandenborstel en hij pakt zijn eigen van de wastafel af. Hij doet wat tandpasta op zijn tandenborstel en geeft het dan door aan mij.
Tijdens het tanden poetsen kijk ik stiekem naar zijn sixpack, die meebeweegt met zijn armspieren. Aanspannen, ontspannen. Aanspannen, ontspannen. En dat telkens weer.
Na het tanden poetsen lopen we beiden naar zijn kamer en ik ga op zijn bed zitten, terwijl hij op de bank gaat zitten.
Ik sta op en loop ook naar de bank toe. Ik plof naast hem neer en kijk hem glimlachend aan.
'Wat gaan we doen?' vraag ik hem. 'Ik geloof niet dat jij op een zaterdagavond om twaalf uur al gaat slapen.'
'We kunnen een film kijken?' Ik knik. 'Zoek maar iets uit. Ik heb de meesten al bekeken', zegt hij, terwijl hij richting de TV wijst, waar allemaal DVD's liggen. Ik knik en sta op, waarna ik tussen de DVD's begin te zoeken naar een leuke film.
Woorden: 586.
JE LEEST
The Moment of Truth (L.T) *1
FanfictionDon't let him in, Don't let him see, Be the good girl, That you always wanted to be, Conceal, Don't feel, Don't let anyone know! *Nederlands geschreven* Start: 24 maart 2016. Eind: 16 juli 2016. *Dit is deel 1*