63 (XXL)

590 35 14
                                    

Lynn

Riley komt naast me zitten, zonder de zoen te onderbreken en trekt me op zijn schoot. Zijn handen verplaatsen zich naar mijn heupen en hij trekt me dicht tegen zich aan.

Ik plaats mijn handen in zijn haren en trek er zacht aan. Riley mompelt wat en tikt met zijn tong tegen mijn lippen aan. Ik open mijn lippen en voel zijn tong naar binnen glippen.

'Ik hou zoveel van je', mompelt Riley tegen mijn lippen en hij leunt achterover, waardoor ik op zijn borst val. Ik zet mijn benen aan weerszijden van zijn lichaam en voel zijn handen op mijn billen.

'Riley', mompel ik en kreun zacht als hij in mijn billen knijpt. Ik laat mijn vingers over zijn shirt glijden en hoor hem grommen, waarna hij ons omdraait, zodat hij bovenop mij zit. Hij trekt zijn shirt uit en zoent me dan verder.

Ik laat mijn handen over zijn ontblootte buik glijden en glimlach weer tegen zijn lippen aan. Riley trekt me wat overeind en trekt ook mijn shirt uit. Nou ja, zijn shirt.

'Wow', mompelt hij en laat zijn blik even over mijn bovenlichaam glijden. 'Je bent zo mooi, babe.' Ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen en trek hem weer dicht tegen me aan. Zijn blote buik beweegt tegen de mijne aan en ik kreun weer zacht, waarna een kreun van Riley volgt.

Zijn handen zoeken op mijn rug naar mijn BH-sluiting en ik slik. Wil ik dit wel?

'Riley', mompel ik en voel mijn BH losschieten. Riley trekt mijn BH uit en begint dan mijn borsten te kneden. 'Riley', zeg ik harder.

'Wat is er, babe?' vraagt Riley schor en hij kijkt me aan. Langzaam stopt hij met mijn borsten te masseren. 'Wil je dit wel?' Ik haal mijn schouders op en slik even.

'Ik weet het niet.' Ik mag dan allang geen maagd meer zijn -door mijn vader-, maar ik wil dat de eerste keer uit liefde speciaal wordt. 'Ik weet niet of ik er klaar voor ben.'

'Luister naar je hart', zegt Riley nog steeds schor. Ik knik kort. 'Ik zal op je wachten. Ik wil je niet dwingen.' Ik slik. Ik heb het moment verpest.

Riley kruipt van me af en wilt opstaan, maar ik pak zijn pols vast en trek hem terug. 'Blijf', zeg ik snel en ik laat mijn hand weer over zijn gespierde buik glijden. 'I-Ik ben er klaar voor', vertel ik hem.

'Weet je het zeker?' vraagt hij voor de zekerheid. Ik knik en kom overeind, zodat ik mijn armen om zijn heupen kan leggen en hem weer terug op het bed kan trekken.

'Helemaal', bloos ik. Riley grijnst en kruipt weer bovenop me, om verder te gaan waar we net waren gebleven.

Woorden: 461.

Wait, stop Ilona! Je hebt de #9 in fanfictie behaald, dus dat betekent... XXL! GENIET ERVAN! *plakt volgende hoofdstukken erachter en bedenkt zich: hmm, het volgende deel is de A/N voor deel 2*

Vandaag komt de A/N nog online, met het proloog van deel 2!

En nu verder:

Riley stapt van mijn naakte lichaam af, drukt een kus op mijn voorhoofd en loopt naar zijn badkamer. Even later loopt hij terug en komt hij naast me liggen. Hij slaat de deken en zijn armen om me heen en ik nestel me diep in zijn armen.

'Je bent geweldig', mompelt Riley. Ik glimlach en draai me om in zijn armen. 'Zulke goede seks heb ik nog nooit gehad.'

Ik leg mijn hoofd op zijn borst en luister naar zijn hartslag. 'Ik ook niet', zucht ik, terwijl ik terugdenk aan al die keren dat mijn dronken vader mij en mijn moeder dwong om seks met hem te hebben. Ik slik de gedachte weg en sluit mijn ogen, voordat ik straks begin te huilen.

The Moment of Truth (L.T) *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu