Louis
Ik loop naar mijn auto en kijk waar de limousine naartoe gaat. 'Louis.' Ik draai me om naar Liam en schud mijn hoofd.
'Ga weg, Liam. Ik moet achter mijn dochter aan. Wie weet wat die schobbejak met haar gaat doen?' Ik wil in de auto stappen, maar Liam trekt me terug.
'Jij gaat niet achter haar aan! Die knul is er tenminste voor haar, iets wat jij niet bent! Je hebt al genoeg veroorzaakt vanavond, Louis. En je weet hoeveel moeite Lynn heeft met mensen te vertrouwen!' Ik duw Liam van me af, waardoor hij achterover op de grond valt.
'Louis, what the fuck!' Imke snelt naar Liam toe en helpt hem overeind. 'Li, gaat het?'
Liam knikt en richt zijn aandacht weer op mij. 'Louis, ga naar huis. Ga naar Daniëlle en Freddie. Lynn komt vanzelf wel naar huis, maar het duurt langer als jij je zo gedraagt in haar buurt.'
'Laat me met rust, Liam. Ik weet wat ik doe.' Ik stap in de auto en rijd de straat van Liam uit. Ik kijk nog om me heen om te zien of de limousine nog ergens rijdt, maar die is alweer weg. 'Fuck!' roep ik uit en ik sla gefrustreerd op het stuur.
Ik schrik van een paar koplampen die op me afkomen en stuur de berm in, waar ik met een klap op een boom knal. Ik knal met mijn hoofd tegen het stuur, waarna de airbag uitklapt en ik met een harde klap wordt terug geworpen in de stoel.
Lynn
'Vind je het echt niet erg als ik hier blijf?' vraag ik voor de zoveelste keer aan Riley en stap het huis binnen. Riley haalt zijn schouders op en hangt zijn jas op.
'Mijn ouders zijn toch op een zakenreis. Alleen Levy en ik zijn thuis, maar waarschijnlijk is Levy toch in de club.' Ik knik begrijpend en loop verder het huis in.
'Wat zullen we doen?' vraag ik hem. Hij haalt zijn schouders op.
'Geen idee', zucht hij. 'We kunnen zwemmen? Je hebt je bikini toch bij je.' Ik knik kort en kijk naar de achtertuin, waar een verlicht zwembad ligt.
'Laten we dat dan maar doen.' Ik loop richting het toilet en draai de deur achter me in het slot.
'Ik ga me boven omkleden', hoor ik Riley zeggen.
'Is goed!' zeg ik terug. 'Ik duik zo alvast het zwembad in.'
'Prima!' hoor ik hem terug roepen. Ik trek mijn bikini aan en loop het toilet uit. Ik loop richting de schuifdeuren en schuif de deur open. Ik zet een paar stappen richting het water en steek voorzichtig mijn teen erin.
'Hebbes!' Ik word van achteren vasgepakt en gil. Riley springt het water in en al snel worden we omvat door het ijskoude water.
Ik hap meteen naar adem als ik boven water kom en hoor Riley lachen. Ik geef hem een klap tegen zijn schouder en mompel: 'Klootzak.'
Woorden: 489.
JE LEEST
The Moment of Truth (L.T) *1
FanfictionDon't let him in, Don't let him see, Be the good girl, That you always wanted to be, Conceal, Don't feel, Don't let anyone know! *Nederlands geschreven* Start: 24 maart 2016. Eind: 16 juli 2016. *Dit is deel 1*