Capitolul 3

3.4K 166 4
                                    

Merg grăbită să deschid ușa. Făcusem primul pas dar Adam m-a cuprins de braț iar privirile ni s-au întâlnit din nou. Din nou aceeași senzație de amorțeală si furnicături dar mai ales înmuierea genunchilor si senzația de tahicardie. Ochii lui limpezi și deschiși mi-au dat de înțeles că e îngrijorat si ca vrea să mă ajute .
-Uite ce e Julie! Eu te văd altfel si poate si tatăl tău stătea departe de tine pentru că ai ceva special în tine si nu a vrut să-l distruga! Mi-aș dori să ...
Nu îmi dădeam seama că lacrimez. Lacrimile ma făceau să văd tot mai ințețoșat fiindu-mi greu să îl mai privesc pe Adam.
Bocanitul la ușă a devenit enervat si asurzitor . Deschid degrabă usa. In fata mea se afla Irina si David.
-Julie Dall unde tot umbli ?? Spuse Irina
-Hopaa ! Exclamă David
- Fără mistoo David,interveni Adam
-Ce s-a întâmplat? Se agită Irina.
-Tatal lui Julie a dispărut ,câteva pete de sânge am găsit pe podea și în biroul său .
-Ce?? Au exclamat Irina si David.
Eu stăteam ca o statuie în fața lor luadu-mi Adam povara de a-i explica celorlalți . Mintea mea zbura în mii de locuri pe care nu le înțelegeam deloc. Ba mă gândeam la tata si dispariția lui ba la vorbele lui Adam ba la cum să-l caut pe tata si nu știam de unde să încep .
- Trebuie să sunăm la politie, se ambiționa Irina.
-Nu! Nicio politie,spuse Adam. Noi nu suntem oameni? Suntem 4, cu mentalități diferite . Irina ești buna la atletism si nu mai zic de gimnastica. David ești cel mai bun la matematică si fizica. Julie ești pricepură la biologie si chimie iar eu la tehnologie. Putem s-o facem noi! Trebuie să avem încredere în noi și vom putea. Până când vom fi tratați ca niste copii,avem 18 ani cu toții facem o schimbare o încercare măcar iar cei din jurul nostru ne vor privi cu alți ochi .
- Văd ca esti bun si la filozofie nu numai tehnologie,interveni David mirat de vorbele lui Adam.
- Ai spirit de echipa , spuse Irina.
-Esti numai bun să fi lider unei echipe de detectivi,i-am adresat eu cu o voce calmă .
Pe fata fiecăruia am citit multe sentimente:frică,muncă,ambiție,creativitate,interes,intelegere,speranța si spirit de echipă.
Adam a surpat tăcerea dintre noi spunând :
- Vom face în felul următor . Fiecare va spune acum o idee cum îl vom găsi pe Dn. Dall.
-Vom lua urme,se repezi David
- Camere de filmat în seara respectivă , spuse Irina modestă .
- Cu logică, am zis eu.
Privirile lor s-au atintit spre mine dar nu știam dacă am spus ceva bun sau rău .
-Care logică? A spus Adam
- Să ma gândesc unde ar fi acum tata. Cum l-ar pedepsi tâlharul.
-Poate a plecat de bunăvoie , Julie. A spus David.
-David Culy biroul tatălui ei este pe dos toate documentele sunt distruse , s-a băgat Adam.
- Știti ce vom face? Instalam fiecare un GPS si cate o statie ,dar cum vom face rost de ele?
-Ma descurc eu aici . A spus Adam
-Voi face o hartă a zonei . Sper să-mi reușească , a adăugat David
- Eu voi contacta câteva persoane dacă l-au văzut pe Dn. Dall. , Adăugase Irina.
- Eu voi analiza mai bine sângele. Voi verifica dacă este al tatei. Am spus eu.
-Bine. Fiecare la treabă . A spus Adam pe un ton vesel bătând din palme .
În jurul meu vedeam cum fiecare își dau silința de a-si realiza treaba. O vedeam pe Irina stresata cum încerca să-i sune pe mai mulți să afle dacă tata a fost văzut recent. Mai încolo îl zăresc pe David cu creioane,internet,rigle si coli albe desenând o hartă . În spatele meu se afla Adam, Adam Poge umblând în diferite procesoare pentru a instala statii . În timp ce-l admiram a tras cu coada ochiului la mine schițând un zâmbet cuceritor. Mi-am întors privirea spre analiză mea de sânge să nu-i dau impresie rea celorlalți. Parcă nu puteam face nimic trăiam spaima ca nu-l voi mai revedea de tata iar câteodată îmi vărsăm o lacrimă pe obrazul meu încercând totuși să nu observe nimeni. Atenția fiecăruia era captiva în proiectele lor dar am observat foarte bine ca intre noi există cooperare,armonie si înțelegere . David pe care îl știam eu cel mistocar a devenit serios iar Adam cel nevorbaret a demonstrat cât de bine se pricepe la atâtea. Iar Irina fata energica si vorbăreață a devenit chiar agitată si nervoasa în privința eșecului de a-l găsi pe tata.
Sentimentele mele se innegreau tot mai mult ... tot mai mult...

Cel din inagine este David Culy.

Agenții CIA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum