Nota autorului.
Un agent înseamnă a spiona, a aduna informați dintr-un anumit loc, să înregistrezi,sa filmezi,sa ucizi,sa furi etc... Însă un agent CIA inseamna de a-si rezolva singura problemele și de a spiona cu mare băgare de seama . CIA( Central Inteligent Agent) remarcă aptitudinea caracterului si dezvoltarea fortei fizicii. Un agent nu cunoaște milă, lașitate, frică și neîndemânare. Trebuie să existe echilibrare totală în toate realizările unui agent. Ganditi-va la un avion: dacă nu are echilibru se prăbușește,la fel si un agent fără echilibru si inteligenta ,nu face nimic.
Totodată, pot preciza că un agent trebuie să gesticuleze fiecare mișcare din jur, fiecare informație auzită, fiecare om din fața lui, fiecare hârtie, etc.. . Un agent trebuie să învețe să coopereze cu colegii săi sau chiar singur.
Dex-ul spune că un agent înseamnă reprezentant al unei instituții, stat sau organizații. Însă dex-ul nu spune tot. Agentul beneficiază de o gândire ascuțită , de inteligență.
Adam e agent. Caracterul lui face cat un agent, apoi si aptitudinile? E inteligent din toate punctele de vedere, are mii de sinapse bine îmbinate între ele în privința tehnologiei. Adora sportul si aroganta. E serios si precoce. Are tinta, are acces, are mișcare, are forță,are buna-stare, are spirit de observație.
David este un arheolog si artist modest. Știe ce vrea întotdeauna! Capacitatea lui de atletism si buna observație creează din el un om genial, pe lângă că este mistocar. Atinteste bine spre sursa fizica sau morala si găsește rezolvare la orice problemă.
Irina are o forță fizică și mentală incredibilă. Cu toate acestea are o minte ascuțită si mereu e cu urechile ciulite la orice. E cea mai buna la atletism ceea ce îl enervează la culme pe David. Este energica si zâmbitoare mereu dar uneori foarte serioasă încât nu o recunoaștem.
Julie are un temperament sensibil, este matinală, firava și ambițioasă. Aceste caractere nu sunt specifice unui agent, însă ea o descoperă pe cealaltă Julie. O fata serioasa, mortala, concisă, ambițioasă, optimista, energica si curioasă. Are o dezvoltare inevitabilă în domeniul medicinei, mai exact în anatomia si fiziologia organismului uman. Cercetează orice întâlnește, analizează fiecare firicica de informație și știe ceea ce spune.Julie povestește.
Mă descurcam foarte bine. Am început să simt că armele sunt o parte din mine . Ținta mea devine din ce în ce mai performanta. Punctul rosu îmi da o stare de euforie maxima iar când îl țintesc simt victorie. Speranțele îmi cresc pe zi ce trec alături de ceilalți agenți,iar antrenamentele le petrec cu un rezultat formidabil. Parcă m-am născut să fiu așa ceva. Ținuta mea lejera s-a transformat intr-o îmbrăcăminte neagra . De acum port un tricou negru simplu si subțire , o geaca de piele neagră în care are mii de buzunare mari si mici atât pe interior cât și pe exterior unde îmi pot ascunde armele . Niste jeanși negri asprii cu doua buzunare mari în fața și în spate tot pentru arme. Niste bocanci tari ce îmi acoperă picioarele de orice rană . Parul îl țin prins intr-o coada in spate si machiaj numai pe ochi fardati cu o culoare închisă .
Sunt gata de muncă . Fața mea exprima atâta dorința și acțiune încât uneori fac pe nebună. Prietenii mei au început să se obișnuiască cu noua mea trăsătură de agent secret. Totul va fi diferit voi intalni multe altele din care voi învăța atâtea...
CITEȘTI
Agenții CIA
ActionCIA (Central Inteligence Agent) formează echipa de tineri racer si ambițioși. Julie Dall devine agent secret în momentul în care tatăl ei,Christian Dall dispare. Dn.Dall a creat un prototip ce ar putea schimba lumea iar echipa de agenți sunt nevoiț...