Julie povestește.
Nicky se îndrepta spre mine cu o privire malefică , cu ochii ei mari si negri ca de diavol . Adam e în spatele ei si vine spre mine .
- Tu chiar ai nevoie de o analiză psihologică blondo? Erai să ne omori!! - o spune nervoasa si pregătită să mă sugrume-
- Eu stiu sa conduc , nu sa torc ca o mâța roșcata. - ii spun mistocar iar jumătate de zâmbet îl insfac pe chipul meu -
Îmi adun mâinile sub sâni si o privesc diabolic .
-Fetițo, cred că nu îți încape fundul în pantaloni. Stiu ce urmărești, si nu te băga în viața mea. Chiar mie milă să-ti desfigurez fața ta angelică de păpușă. - o spune mistocar ceea ce mă scoate din minti-
Mă apropii de ea, îi mângâi parul ei rosu si ii spun:
-Papuso , tu să nu te bagi in treaba mea. Eu n-am nimic cu tine. Un singur lucru îți spun:stai departe de Adam. E luat deja. Si apropo: să-ți tăi vârfurile din par sunt arse de atâta placă.
Ii fac cu ochiul si plec mândră. O aud cum vine spre mine cu pași grei si repezi . Mâna ei se încurcă în părul meu ondulat si aranjat si ma trage de el de parcă ar fi o funie de antrenamente. Scap ieftin de sub laba ei murdară de atâta răutate si ii dau o palmă sănătoasă incat capul ei se întoarce brusc spre partea stângă. Se întoarce cu privirea la mine , maxilarul ei este contractat ,dinții ei strânși în gură și ochi mici nervoși fac cât un " vei vedea tu blondo". Se apropie calma de mine si îmi adresează.
- Ai belit jumat' de p**** . Iar pe cealaltă jumătate păstrează pentru altcineva , nu pentru Adam. Spune mulțumesc că nu ți-o voi beli pe toată,sa nu zici ca-s hoață.
Mă uit la ea parcă ar fi un demon în fața mea gata să-l omor. Dar ea e femeie. Si daca ar fi legal să omori pe cineva pe ea chiar as omorâ-o
- Roșcata lingusitiare si c**** cred că cuvintele tale n-au fost bine înțelese către fata normala cu stări normale din fața ta. Eu sunt agent si ma ocup de rapiri,disparitii si traficanți. Nu ma ocup de p**** nimănui păpușă. Așa că dacă chiar vrei sa sugrumi o p**** sunt multe prostitiste pe lumea asta. Asta dacă ești laisby .
Adam se băga între noi iar un cerc de oameni curioși se uită la scena nostra parcă am fi la teatru. Toți Agenții sunt mirați de reacția mea aroganta si de amenințările roscatei.
-Heii, gata v-a ajuns. Potoliti-va!! -se enervează Noah-
Adam vine la mine si ma ia deoparte iar Noah o ia pe Nicky.
Starea mea de nervozitate maxima mă face să scot armele din ascunzători si sa omor pe toată lumea. Am înțeles că fata asta filtreaza cu Adam,ii arat eu. Maxilarul începe să mă doară foarte tare căci îmi țin strâns dinții parcă i-as plomba sau contopii. Nicky chiar e periculoasa si nu se va lăsa până nu-l va avea la picioare si la pat pe Adam . Pentru că orice târfă ca ea asta își dorește.
Bunătatea,sensibilitatea, milostenia si simplitatea au expirat de mult din sufletul meu. Nu mai sunt o fata cumsecade ci una rea, aroganta si criminală. Julie Dall s-a metamorforizat intr-o diabolica.
Simt cum mâinile puternice ale lui Adam mă ating ușor și îmi șoptește cu calm .
-Gata Julie calmeaza-te, nu merita .
-Ce vrea de la tine ?. -o spun nervoasă -
-Vrea să te enerveze . Așa fac fetele ca ele.
-Ar fi bine să nu se bage în viața mea.
-Va fi bine.
Mă ia în brațe și mă mângâie ușor pe par . Indrazneste să mă sărute dar nu-l las. Sunt prea nervoasa .
CITEȘTI
Agenții CIA
ActionCIA (Central Inteligence Agent) formează echipa de tineri racer si ambițioși. Julie Dall devine agent secret în momentul în care tatăl ei,Christian Dall dispare. Dn.Dall a creat un prototip ce ar putea schimba lumea iar echipa de agenți sunt nevoiț...