Capitolul 30

784 55 0
                                    

Adam povestește.

Ajung primul la linia de sosire,ca de obicei. Fac un drift mare si pun frana intr-o secundă. Ies mândru din golful meu tunat nr.7 de culoarea neagra si îmi fac prezenta in platoul de premii. Mi se înmânează un cec cu suma de 10000€ iar galeria prietenilor mei si a susținătorilor creste din ce în ce mai mult. Caut cu furisul ochilor pe Julie, se pare că nu a îndrăznit sa vină, si totuși dacă ținea la mine cu adevărat venea măcar să mă enerveze cu ceva. Dar totuși dacă ținea la mine venea, venea... si daca a venit cu siguranță se ascunde pe undeva să n-o pot observa. Mă iubește, așa cum o iubesc si eu.
Revin la realitate, si vreau sa il felicit pe Justin pentru locul 2 ce l-a luat în această dimineață. Îmi întorc privirea imediat ce ușa mașinii lui se deschide iar un picior dezgolit de femeie atârnă pe sol. Era încântată în niște sandale albe cu aspect pufos si cu tocuri,bineinteles. Femeia misterioasa iese serioasă din interiorul mașinii. Era îmbrăcată intr-o rochiță crem mulată ce lasă la vedere formele ei bine conturate. Părul blond,lung si ondulat cu ochii albăstrii si tenul foarte alb.
Julie!!!!
Mă furisez repede lângă campioană si ii reprosez nervos.
-Esti nebuna? Dacă mureai?
-Sunt vie! -exclama ea-
Încerc să mă calmez din starea mea de nervozitate dar totuși sunt mândru de fata asta. A reușit să joace mortal pe o cursă racer si doar ca să se răzbune. Îmi cunosc eu diavolita. Rea si buna , intr-o antiteza perfecta!!
Se întoarce brusc însă eu nu l-aș si o tin strâns de mână . Își întoarce privirea către mine si cere socoteală. O privesc cu atâta vinovăție. Nu merita să treacă prin ce trece, voi lupta pentru ea , pentru noi!!
Strig în gură mea ca ii transfer cecul primei domnișoare ce a îndrăznit să urce la volanul mortal si prima fata care nu s-a gândit la consecință ca putea să moară. Julie se uita la mine mirată de decizia mea și refuza imediat . Insist încontinuare si ii șoptesc " ai nevoie,stiu". Se uita la mine tot mai mirata cu ochii ei mari si deschiși și nu îndrăznește să scoată o vorbă. Ii dau drumul mâini ei catifelate și începe să fuga pe tocuri către Justin. Rămân sacadat, zbuciumat, nervos si zăpăcit de scena ce desfășoară în fața mea. Iubita mea îl sărută pe unul dintre colegii mei fără niciun compromis. Zâmbetul lui Justin îl identific repede , un zâmbet împlinit de dorința arzătoare a iubitei mele. O vrea!! Si nu voi permite nimănui s-o mai atingă.
Plec nervos acasă și deznadajduit. Starea mea s-a transformat tot mai mult în ură , o vreau lângă mine, pe ea, doar pe ea! Mă las învăluit de gânduri prostești ... dacă s-ar culcat cu ea? Dacă va începe să-l iubească? Asa ceva nu se va întâmpla , doar eu an loc în inima ei. Mă iubește prea mult să mă poată înlocuit, stiu asta!
Sunt trezit de soneria telefonului. Noah a trimis tuturor agenților un mesaj...
Toti agentii sunt așteptati la sediu. O nouă misiune va este distribuită.
Vocea lui de bărbat este serioasă și misterioasa. O nouă misiune avem de rezolvat.

Buna seara dragii mei, acesta este al doilea capitol de azi. L-am făcut foarte scurt,stiu!
566 de cuvinte.

Agenții CIA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum