Capitolul 14

1.2K 84 1
                                    

Julie povestește.

  Dimineața era rece și răcoroasă. M-am sculat din parul meu călduros dar nu mai strica încă o oră de dormit în plus. Era ora 6:00. La 7:15 plecarea!!
  Mă duc grăbită la baie si îmi fac nevoia după îmi aleg hainele . De agent,ca altele nu mai am. Jeanși de culoare nopții, maieu negru puțin decoltat, geaca de piele unde mi-am strecurat armele:pistolul , cuțite, spray paralizant si gloanțe în plus. Bogancii ca de jandarm îi las la vedere , are o culoare neagră lucioasă. Părul îl țin strâns în coadă iar machiajul cât mai simplu.
 
***
  În living erau prezenti Noah si Justin. Încă restul nu și-au făcut prezența deși era ora 6:36 nu se grăbea nimeni. Luasem loc pe canapea iar Justin mă urmărea cu coada ochiului,speram să nu se uite la fundul meu,cum o fac băieții de obicei.
  Canapeaua rece din piele suferă o greutate de 52 de kg ale mele. Îmi scot telefonul să văd ce ora este iar lângă mine a apărut Justin . Se lasă confortabil si el si rupe tăcerea:
-Tu trebuie să fi Julie.
-Da Justin.
-Ma cunoști?
-Trebuie!
-Adam Poge și-a făcut datoria de mă prezenta impersonal. -o spune sacadat -
-Nu aveam timp niciunul de prezentat prietenii altuia.
Îmi îndrept privirea către el să-l citesc pe față iar el de asemenea mă privea cu respect dar era neliniștit.
- V-ați antrenat nu?
-Da , foarte mult. -o spun cu o răsuflare ușoară -
-Ce ști să faci?
-Tintesc cu pistolul si strategii de violență fizică.
-Doar atât a putut să te învețe Poge?
- Nu aveam timp .
- Eu te pot învăța restul dacă dorești.
- Îmi e de ajuns ce am învățat până acum .
  -Chiar vreau să fim prieteni nu ma lua de rău. Vreau sa spun.. 
-Am înțeles. Ținem legătura oricum.
-Daca ai nevoie de ceva spune-mi.
-Bine, îți mulțumesc.
M-am ridicat brusc să pot încheia conversația dar și el se ridica cu o fracțiune de secund'. Ochii lui aprigi si căprui par blânzi dar uneori chiar deloc . Părul lui șaten aranjat  intr-o creastă, pielea lui albă îl descriu pe tânărul cavaler un războinic curajos. Îmbrăcămintea lui neagră de agent îi lasă ușor la vedere trupul masiv si lucrat . Mușchii lui de abia încap în geaca lui piele. Dar e drăguț,n-am ce comenta.
Imediat intra Nicky , "fata rea" cum mi-a descris Adam se îndrepta spre noi dar nu părea prea prietenoasă. Ne-a salutat si m-a întrebat:
-Adam?
-Nu stiu , trebuie să apară.
-Mereu întârzie.
Doar vocea ei fitioasa mă fac să o zdrobesc de pereți și să-i adresez vreo 2 înjurături. E chiar drăguță n-am ce zice. Roșcată,inalta si albă. De parcă ar fi cineva negru pe aici...
  Se făcu ora 6:50 iar un glas de fete gălăgioase își fac apariția: Emma si Clary vin fericire către noi si ne saluta cât de prietenește se poate. Nu îndrăznește niciuna să se apropie de roșcată, ceea ce o determina pe mica sirena bosumflată să se uite ciudat la mine,de parcă eu le-am obligat pe Emma si Clary să nu o salute.
  Justin se foia de colo-colo si mai trăgea privirea către mine apoi la Clary. Bănuiesc că-i plac blondele, Clary are parul blond,drept mai jos de umeri   ochi verzi ce bat mai mult spre căprui . E prietenoasă și simpatica. Emma brunetă cu parul lung si ochi albăstrii deschiși. Pare mai scundă decât Clary dar mai serioasă . Noah se întoarce cu David si Adam înarmați, nici nu mi-am dat seama când a ieșit Noah din living.
  Adam se apropie de mine si mă calculează de la picioare până la creștetul capului. Pare mulțumit de  ce vede si ma ia în brațe fericit. Îmi mângâie delicat parul si îmi dă un sărut pe obraz.
  Remarc privirea lui David uimit de îmbrățișarea si sărutul date de Adam.
  -Băăi, ciocanarule, mai ușor .
-Ti-e ciuda?
-Tu ce crezi?
-Eu nu împart cu nimeni.
Ii face cu ochiul ceea ce îl determină pe David să ne transmită un zâmbet seducător si bineînțeles mistocar.
Irina vine grăbită si își cere scuze pentru întârziere, mă caută printre mulțime cu ochii . Vine spre mine  si îmi spune :
  -Ai cunoscut -o pe Nicky? E oribilă...
  -Stiu, stiu. 
Râdeam împreună iar Adam dădea din cap ca  semn de întrebare. I-am răspuns dandu-mi ochii peste cap arătând spre Nicky. Râdea silențios !
  Noah a distribuit câteva chei de la mașinile agenției. Mi-a dat si mie una dar mai întâi m-a întrebat:
  -Ai permis de conducere?
  -Da.
  -Nu mă dezamăgi.
  -Dau tot ce pot,Noah.
Ne îndreptăm către curte unde sunt mașini de bani gata :golfuri,ferary,volvo si altele.  Scot cheia la vedere si îmi caut Masina. Un volvo de milioane va fi mașinuța mea de-acum încolo. O ador!! Mă urc în ea cu placere iar Irina în dreapta. Îl privesc pe David încântat că va conduce un skoda, după privirea lui fericită cred că skoda este preferata lui. În dreapta lui se așază Clary.
  Îl caut pe Adam dar nu-l găsesc. Dar o observ pe roșcată cum se urcă intr-un golf 7 tunat iar la volan este Adam. Gelozia mea creste iar intenția mea era să o las pe Irina la volan și să mă bag între ei . Dar Irina m-a liniștit și m-a încurajat oarecum ca nu exista niciun motiv pentru care să fiu geloasă.
  -Bine Irina. Dar nu o suport pe Nicky.
  -Cine o suportă?
Un răs malefic iese din gurile noastre iar la geamul meu apare Justin vesel.
-Ce-i cu veselia asta fetelor?
-Chestii de fete!! -se strâmbă Irina-
-Dar tu? Îl întreb de parcă chiar m-ar interesa.
-Eu am venit să văd ce faceți și să vă urez baftă.
-Multumim, la fel, Jus, ești un  drăguț, îl lingusesre Irina .
Justin pleacă iar eu îmi întorc privirea către malefică.
  -Cum adică drăguț?
  -Pai este,chiar este ,să știi.
  -Este, dar de la tine să aud.
  -Hai termina!
Mă impinge usor si radem ca niște roșcate,gen Nicky.
Mașinile ies una câte una din curte si o iau toate la dreapta. Primul e un ferary, dar nu stiu cine e la volan, al doilea e Adam si al treilea sunt eu. Restul nu ma interesează.
  Se conduce cu 170km/h dar eu accelerez până la 200 când îl văd pe Adam ca-l depășește pe cel din fața. La rândul meu depășesc si eu feraryul si am observat că Noah e la volan. Accelerez mai tare dar nemernicul din fața mea nu-mi da voie să-l depășesc . Se lasă în mijlocul șoselei cu ambiția de a nu ma lasă în fața. Nu mă las si ma țin în continuare de el. Nu ca as avea ceva cu Adam al meu dar nu îmi convine ca roșcata se dă la el. Mi-ar ajunge dacă ar știi că eu sunt in spatele lor.
  N-am reușit bineînțeles să îl depășesc. Am oprit fiecare lângă o pădure și am ieșit toți din mașini.
  Diavolița se îndreaptă spre mine iar Adam în spatele ei.

Nu mai am timp să scriu, continui diseară va pup .

Agenții CIA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum