Adam povestește.
Julie nu merita asta, nu merita o viață atât de crudă. După moartea tatălui ei este foarte tristă și mi se pare normal, însă mă tem că pe Julie cea din înainte nu o voi revedea prea curând. Am stat lângă ea la ritualul înmormântării tatălui ei. Varsa lacrimi grei si curati. I s-a golit suflet iar speranțele ei nu mai există nici în minte apoi în inima. Ii voi fi alături mereu însă nu stiu cum. Pentru că Noah i-a spus adevărul misiunii mele. La început așa a fost însă ceva s-a schimbat brusc. Am simpatizat-o pe Julie dea început însă n-aa fi crezut ca voi ajunge aici în nume iubirii. O iubesc, si chiar nu mă interesează de prototip. O vreau lângă mine sa ii simt parfumul delicios de flori , zâmbetul ei apetisant,parul ei lung auriu si vorbele ei gingase si atât de angelice. Doar când era lângă mine îmi vindeca fiecare rană . Îmi închipui cum se simte si vreau sa ii explic. Totul chiar totul!!!
Apa calda de sub dus îmi dezlipește sângele uscat de le piele si îmi curata rana de pe spate in urma exploziei de zilele trecute. O senzație de relaxare ce este îmbinată cu gânduri profunde la adresa Juliei. Julie!! Julie!! Numele ei îl șoptesc întruna ,chiar dacă nu mă aude ... . Ies din baie cu doar un prosop legat in jurul soldurilor si ma îndrept spre dulapul meu să îmi caut haine. Deschid ușor ușa dulapului si cotrobăi după un tricou lejer si o pereche de pantaloni comozi. Între hainele mele am găsit un cercel de al Juliei agatat de un tricou alb al meu. Oftez jalnic si trântesc ușa dulapului de nervii ce ii am . Mă las controlat de nervii accelerați si după ce mă îmbrac mă arunc în mașină și plec.
Era ora 12:35 iar casa Juliei era pustiei. Intru fără să bat la ușă iar o bezna mare îmi cutremură gândul. Aprind becul de lângă ușă și rămân nemișcat în locul unde ma aflam. Era o curățenie strălucitoare în jur, mă mir dacă mai locuiește cineva aici. Urc scările în grabă spre dormitorul fetei. Camera era de asemenea goala si întunecată. Cotrobăi în lucrurile ei să văd dacă nu cumva plecase undeva . Toate hainele,lenjeria si accesoriile ce mai avea ea erau toate la locul lor, dar unde e Julie?
Ies hotorat si grăbit din dormitor si cotrobăi si in sufragerie,nimic nici aici. Intru si in bucătărie , aprind lumina iar pe masa din mijlocul bucătăriei erau mii de plicuri. M-am uitat la ele pe furiș, erau factură la curent, factură la apa,factura la impozit. Toate aveau preturi mari începând de la 100 € . Nu știam că nu are bani , dar până acum cum s-a descurcat? Banii de la curse , iar acum nu mai are nimic și pe nimeni.
Plec din casa însă iau si facturile cu mine si opresc la o bancă să plătesc toate datoriile scumpei mele. Stiu ca se va supăra când va afla însă vreau s-o ajut. Ea e totul pentru mine.
Întrebarea mea se zbuciuma tot mai mult în interiorul meu: unde e? Unde a plecat? Mă ingrijorez tot mai mult si il sun pe David să știu dacă știe ceva.
-Ce mă suni mă la ora asta?
-Stii ceva de Julie?
-Nu,frate! Ce s-a întâmplat?
Închid nervos fără a da explicații și îl sun rapid pe Noah.
-Noah, afla unde e Julie, acum!!
-Ce ai baii?
-Deschide un computer și gaseste-o în tot orașul. Suna -ma când ai terminat.
-Stai nu închide!! Julie e la Justin!
-Justin??
-Da, nu a vrut să stea singura si s-a dus la el.
-Ok, mersi.
Închid apelul si accelerez la maxim . Drumul nu era aglomerat căci era noapte deci numai bine să ajung si eu cu bine. Opresc în fața blocului agentului. Urc scările si ajung la etajul 4 apartamentul nr.17. Bat zgomotos în ușa iar Justin apare în fața mea.
-Unde e?
-Nu o trezi!
Îl privesc cu atâta ură iar un fir de gelozie se strecoara în mine când văd cum Julie doarme în părul lui Justin. Băiatul se apropie de mine si îmi șoptește.
-Stai calm, nu m-am culcat cu ea.
-Multumesc ca ai avut grijă de ea.
-Stai liniștit, frate.
Mă bate ușor la umăr și își lasă privirea în jos. Încerc sa il întreb ..
-Tu unde te vei odihni?
-In dormitorul meu. Julie doarme în camere lui Andrew.
Îmi las privirea în jos ca semn de regret. Am pierdut 4 prieteni foarte buni intr-un timp atât de scurt: Andrew,Josh,Emma si Cortny.
-Andrew a murit in urma exploziei. -Spune Justin -
-Stiu! -imi fac auzita vocea-
Ii mulțumesc încă o data fratelui meu și plec spre casă. Însă nu înainte de a-i spune:
-Ai grija de ea.
-De ce a venit la mine? De ce nu la tine? Spuse Justin.
-Am supărat -o.
-Am înțeles, rezolva car mai repede.
Aprob un "Da" din cap si plec din apartament. Ma urc ușurat in Masina si acasă mai opresc.
***
Mă las doborât intr-un somn lung si liniștit. Insa visele mele toate se opreau la Julie. La zâmbetul ei frumos , la ochii ei delicat , la... tot!Capitolul acesta l-am făcut mai scurt, nu mai am idei. Capitolul următor va avea o parte importantă din carte! Îl voi posta cât de curând.
Va pup!!
CITEȘTI
Agenții CIA
ActionCIA (Central Inteligence Agent) formează echipa de tineri racer si ambițioși. Julie Dall devine agent secret în momentul în care tatăl ei,Christian Dall dispare. Dn.Dall a creat un prototip ce ar putea schimba lumea iar echipa de agenți sunt nevoiț...