Capitolul 24

879 57 0
                                    

Acest capitol îl dedic lui -DamonDreamer-. Te pup dulshe:* :*!!

Adam povestește.

În fața mea se afla Jason cu un pistol în mână dreaptă țintită spre mine . În spatele lui era Julie cu doi oameni langa ea ținând -o de brațe. Era nelegată si se uita la mine trista si vinovată pentru tot ce se întâmplă. Își lasă privirea în jos ca semn de sfârșit. Nu scot niciun sunet si privesc totul în jurul clarificăm fiecare detaliu in partea si fiecare mișcare ce o fac toți. Jason se afla tot cu arma spre mine si îmi spune:
-Ador să ucid oameni prin surprindere! -Rade malefic -
Nu îi spun nimic,tac încontinuare. Însă îl privesc cu scârbă iar dantura mea începe să îmi provoace dureri de atâta contopire.
-Ai ceva de spus , ultimele cuvinte? Adam? -se rasfica asasinul -
-Ce vrei?
-Am deja ce imi trebuie! Dar tu trebuie sa fi eliminat.
Din nou tăcere, tac si din nou tac!! Vocea diabolică a lui Jason se aude din nou.
-Mi-ai omorât câțiva oameni si mi-ai arucat în aer doua mașini foarte scumpe. Ai idee cat au costat?
-Nu mă interesează!
-Nu te juca cu răbdarea mea, copchil nenoricit.
Tac din nou, lasandu-se în jur o liniștite ca somnul.
-Adam, nu mai are rost, pleacă,te rog pleaca. Pe mine ma vor!
-Nu,Julie. Nu plec fără tine.
-Vai,vai,vai. Ce frumoasa este dragostea. -spuse nemernicul -
Nimeni n-a mai comentat nimic . Cu toții știam că avem să sfârșim urat si tragic. O priveam pe Julie cum varsă câte o lacrimă pe obrazul ei delicat. Un plâns alinator ce mă face să innebubesc. Nu suport să o văd plângând.
Un sunet tare se auzise de jos. Parcă cineva a spart ceva. Cineva de-al nostru e jos, poate vom scăpa. O picătură de speranță circulă în gândul meu plin de toate. Jason ii face semn unuia dintre indivizi ce o prind pe Julie să meargă jos să verifice ce se întâmplă jos. Omul pleacă grăbit si coboară scările hotorat. Doua gloanțe se aud ,semn că omul ceva coborâse e mort acum. Mă simt mult mai fericit. Jason îl trimite si pe celălalt individ jos dar cu armă de data asta. Serios? Parcă am fi în desene animate. Julie era liberă însă speriată si fara nicio armă. Arma ei de buzunar mi l-a strecurat în buzunarul pantalonilor mei noaptea trecută.
Încă 2 gloante se aud ,semn că unul dintre ei este mort. Jason ordonă prin statia lui să vină ceilalți oameni de al lui. Cum sa stea motanul singurel? În încăperea ce ne aflam era mare si aranjata iar în părea stânga și dreapta se aflau câte o ieșire. 6 indivizi pătrund în interior prin ușa din dreapta cu arme rezervate si destul de mari.
-Sefu'??
-Aici sus Noah.
Noah urcă scările rapid si schițează un zâmbet malefic. Nu este foarte mirat să mă vadă pe mine si pe Julie prizonieri aici.
-Ce s-a întâmplat jos? Întreabă Jason .
-Unul dintre ei ți-a omorât doi oameni.
-Si unde e individul ,mă rog?
-A fugit!
Noah,Noah,tare mai știi să minți. Stiu ca tu i-ai omorât. Mă bucur că ești unul de-al nostru.
-Jason, să-mi voie s-o iau pe fată s-o încui în celulă. Am ceva urgent sa va spun.
-Te aștept credinciosul meu slujitor.
Se pare că Jason îl cam place pe Noah. Cine nu îl adoră? E foarte bun la toate.
Noah se îndreaptă spre Julie si o cuprinde de brat .
-Porc nesuferit ce ești!! Exclamă Julie lui Noah.
Însă el tace si m-a învățat și le mine foarte bine să tac atunci când n-am nicio idee cum sa scap de situația în care na aflu. Julie si Noah trec pe lângă mine iar Noah îmi face cu ochiul . Deci tot știe ce face.
Jason ordonă să fiu eliminat în fața lui. Un individ se îndreaptă spre mine si îmi pune un pistol la tâmplă. Încarcă arma si sunt pregătit ca Noah să facă ceva. Prin surprinderea mea omul este împușcat o dată ce îl determină să cedeze si sa facă cunoștință cu podeaua. Sângele lui se revarsă ca un izvor. Intr-o fracțiune de secund' iau arma din mână cadavrului si trag spre ei. Si ei începeau să tragă în mine însă strategiile mele inteligente mă salvează mereu. Din partea stângă a încăperii pe ușa apare Justin si David ce trag în oamenii lui Jason . După geam se afla Nicky si Irina ce aruncau cu groază gloanțe spre ei.
Eu am început să fug după Jason. Căci el o luase la sănătoasa prin ușa din dreapta a camerei . Fug după el însă e greu de găsit , numai el cunoaște fiecare detaliu al acestei clădiri . Cobor scările în grabă cu arma la îndemână. Mă aflu intr-un hol lung unde habar n-am pe unde s-o iau. Sparg toate ușile cu piciorul să îl caut pe nemernic însă nimic nicăieri.

Cam puțin dar am scris în grabă. Scuzați greșelile n-am corectat încă!

Agenții CIA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum