Capitolul 33

902 60 2
                                    

 Adam povestește.

Nu o lasam să plece , măcar acum sa pot vorbi cu ea și să îi explic totul. Nu o pot înlocui , schimba sau să fiu indiferent cu ea. Nu pot fi eu când nu e lângă mine. Mi-e for chiar și de respirația ei . Mi-e dor de buzele ei cornoase si delicioase. Ochii ei albăstrii conturați si atât de frumoși mă sensibilizează ori de câte ori o întâlnesc. Părul ei parfumat cu aroma de flori si pielea ei albă delicioasă mă transformă intr-un om obsedat si insetat de ea.
  Pleacă serioasă din fața mea căutând un taxi. Nu mă las învins de sentimente și ies repejor din mașina , nici n-am apucat să o încui. Fug repejor către ea și o prind străns de brat. O arunc repede în brațele mele și imi cedeaza un sărut lacom si nelimitat. Încep sa o ating pe spatele ei micuț și fin iar cu cealaltă mână o mângâi de la gât în sus. Nu o las să se dezlipească de mine, si ma afund tot mai tare in cavitatea ei. Limbile se întâlnesc după atâta timp, parcă și ele își duceau dorul. Mâna mea stanga ce o las să o pipăie pe spate ajunge în părul ei. Ii țin bine capul să nu se sfârșească sărutul. Un sărut lung si adânc cufundat în sentimentele profunde.
  Femeia ce mi-a zbuciumat toate gândurile își atârnă mână ei delicată de pieptul meu și mă împinge, semn să mă îndepărtez. Eu mă lupt să rămân locului cerandu-i încontinuare să o sărut. Intr-un final ne oprim iar respirația ei sacadată îmi de înțeles că a fost sensibilizată.
  -Esti bine? -o întreb ingrijorat si o mângâi pe obraj-
  Nu îmi răspunde si o lacrimă își face prezența pe obrazul ei frumos. Lacrima ce ajunge în toate viscerele mele mă determină să o iau în brațe și să o sărut necondiționat.
  -De ce plângi?
  -Lasa-ma în pace. Viața mea nu te mai privește.
  -Iti promit că Justin nu te va mai deranja!
  -De câte ori să îți spun că viața mea  nu mai contează pentru tine. 
  -Ba contează.
  Se întoarce și pleacă grabita în căutarea unui taxi. O urmăresc din loc cum se deplasează hotorata si nervoasa. Eu nu ma las! O voi aduce lângă mine , si nu voi permite altui bărbat sa o mai atingă.
***
  Mă întorc la sediu unde Noah mă aștepta. Eram prezenți foarte putini. Eu,Justin,Nicky,David si Irina. Noah mă întreabă unde e Julie si așteaptă răspuns de la mine însă Justin se băga ca măgarul si îmi scoate vorbele.
  -E bine, doar că nu accepta să mai fie deranjată de persoane ce o cam supăra .
  Îmi venea să îi rup fiecare os din orgasm. Nemernicul si idiotul mă calcă pe nervi si se joaca cu răbdarea mea. Nu voi lăsa așa. Justin,Justin, ce te așteaptă pe tine.
  -Misiunea este următoarea: aveți sarcina de a oprii un tir plin cu droguri. Omorâți oameni ce ii transporta si aruncați tirul în aer. Mare lucru nu aveți de făcut. Dar fiți atenți.
  -Unde e tirul acum?
  -A plecat, deci grăbiți -va!!
  Am luat ceea ce îmi trebuie si fiecare se împrăștie astfel incat tirul să fie înconjurat. David si Irina au luat-o prin est cu mașina , după cum am observat au o viteza de 120 km/h. Urc pe motocicleta si îmi iau zborul pe sosea, dar nu singur. Nicky e în spatele meu și cred că vrea să mă sugrume a cat de tare mă prinde de abdomen.
  Pe Jus nici nu l-am văzut cu ce a pornit sau dacă e prea laș să acționeze.  Nu mă interesează ce face el ,pe mine să nu se joace prea tare când vine vorba de Julie. Nici el si nici altul nu îmi va lua locul, Julie e persoana cea mai importantă din viața mea și nu voi permite nimănui să îi facă rău.
  "Sunt la est de tir, un nr. fals observ " -David
  "Ai verificat înmatricularea?" -Eu
  "Da, recepționat" -David
  "Recepționat"-Eu
  O iau spre vest cu o viteză nu prea normală pentru aceste șosele. Mă uit în stanga si in dreapta sa fiu confirmat că sunt în siguranță.
  "Adam, ești urmărit de poliția frontieră" -Noah
  "Recepționat"

Accelerez  tot mai mult iar Nicky se simte mândră în spatele meu. Adora adrenalina! Stiu asta si o cunosc prea bine . Cu măștile pe cap le va fi greu următorilor se ne descopere identitatea. Si dacă ar descoperi-o nu vor știi niciodată cu ce ne ocupam sau cine suntem noi de fapt . Adrenalina maxima curge în vene iar stomacul mi se încordează de fiecare dată când trec de o curbă. Dar e mișto !! Îmi ador meseria.
  În depărtare ii vad mașina lui David, skoda lui marca nouă . Are o viteză și mă anunță prin statia auditivă ca suntem în apropiere . Nicky își scoate telefonul si deschide GPS-ul , să ne fie mai ușor să  găsim momeala. Noah ne anunță prin stație :
"Băieți fiți pregătiți , armele încărcate"
  "Recepționat" strig tare .
  "Recepționat,Noah,sunt în fața tirului" exclamă Justin.
   Cum a reușit boul Ila s-o ia încolo? Vrea s-o impresioneze pe Julie. Măgar ce ești, chiar ești un măgar!
  Mă aflu cu Nicky în stânga tirului, în partea dreaptă sunt  David si Irina . Irina sta pe David la volan amândoi, David trage cu arma spre rotile tirului.
-Nicky trage!! -strig la ea -
  -Acum!! -tinteste si sparge geamul ușii din stânga -
  Acționează și ei si scot armele afara trag spre noi însă eu am nota 10 la categoria A si B ca șofer.
  "David!Las-o pe Irina la volan , hai pe tir" -ii strig una-
  "Adam e prea riscant" -strigă la mine Noah-
  "Ce altceva vrei sa facem? Ar fi bine să ne spui dacă suntem în siguranță pe sosea" -ii închid gura lui Noah-
  "Adam, vin" -se linguseste David -
"Vin si eu"
  "Recepționat"
  -Nicky treci în fața!
  -Ai grija Adam! -ma strigă -
  Mă urc cu picioarele pe scaunul moale a motorului si ma echilibrez astfel încât să sar pe tir. O săritură mare realizez pe sosea si ajung la usa din fața tinandu-ma cu mâinile de clanță si ușa. Individul de la volan isi scoate arma însă eu m-am pregătit și pentru asta, ii dau un pumn înainte să tragă . Tirul o ia in mii de direcții si îmi dă de înțeles că va urma un accident grav. Adam, fă ceva!!!
  Mă urc cum pot prin geamul spart ,iar o bucată de sticlă mă taie la mâna . Individul care era la volan isi caută arma căci îl scăpase când i-am tras una în bot. Am reușit să preiau controlul , cu o mână conduceam iar cu cealaltă îl injectam cu anestezie pe nenorocit. A amorțit una două.
  "David unde ești?"
  "Pe tir idiotule"
  "Încetinesc"
  Am oprit tirul iar David se rostogolește pe parbriz. Ies repede afara sa ma asigur că este bine. Se ridică repede insa are o entorsă la umăr.
  -Ma bucur că n-ai pățit nimic.
  -Pe măta! Nu puteai mai repede?
  -Sorry.
  Asa e David, mistocar așa cum îl știti si voi. Irina si Nicky apar imediat la locul faptului si se simt mândre ca am reușit și de data asta. Justin a ajuns cu câteva secunde mai târziu, tot eu sunt mai bun Jus! Nu spune nimic și rămâne nemișcat în momentul în care mă vede cel victorios.
  David scoate o bombă mică cu benzina din buzunar si o arunca in tir.
  -Ar fi să plecăm, dacă nu vreți să muriți!-ne spune David-
  Ne îndepărtăm cu toții iar secundele se scurg, o explozie ca in povesti are loc . Focul de culoare orange-ului ms satisface puternic.
  "Misiune îndeplinită,Noah" -ii spun eu bucuros.
  "Va aștept la sediu pentru răsplată" -spune Noah mandru-
  "Pregătește euroii ,Noah" -se grăbește David -
  "Si ceva de mâncare" -nu se lasă Irina -
  "Nu uita de băutură" -pufneste Nicky-
  "Venim,Noah" -spune pan' la urmă și Jus!!
   MISIUNE ÎNDEPLINITĂ!!!

Agenții CIA Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum