Cinci ani mai târziu...
Misterioasa femeie sta la panda si își vânează momeala. Ochii ei sunt ațintiți asupra inamicului ei. Părul ei zburlit ,blond si lung strălucește în adierea razelor de soare. Degetele ei subțiri tin o greutate constată a unui pistol . Arma este inscripționată cu o stampila bine sigilata cu mesajul "IMF". Un deget trage de trăgaciul acestui pistol si un sunet de armă se aude în jur. Momeala este străpunsa de un glonț dureros.
O voce de bărbat mulțumit de aude din spatele femeii.
-Bravo! Esti mai buna pe zi ce trece!
-Mersii,tata!
Jeremy își îmbrățișează arzător iubita lui fata si o sărută pe frunte. După câteva momente tatal fetei se scuză si pleacă de langa ea. Jeremy are si alte treburi nu se poate acupa numai de antrenamentele tinerilor.
Un sunet de aplauze stinge liniștea din jur .
-Waww!!
-Ai pierdut pariul Adam. Am castigat! Deci unde e premiul meu?
-Se pare că încă ai pica pe veverițe. Ai omorât una!
Femeia rade fericită de rezultatul ei si il îmbrățișează pe viitorul ei soț, Adam.
-Premiul meu?
-Stii? Dormitorul meu e gol,iar patul meu suferă de dorul tau.
-Te gandesti numai la prostii!
-Deci?
Femeia îl apucă brusc de brațul bărbatului si se duc în "cuibusorul lor de nebunii".
Adam o înșfacă pe Julie , ii "rupe" hainele , o trântește ușor în pat și un sex erotic și pervers de deslantuie. Simturile devin tot mai plăcute. Venele pâlpâie de excitație in zona penisului iar umezeală și fierbințeala din interiorul vaginului femeii devin un rai pentru bărbatul ce ii analizează fiecare loc al corpului ei.
Sarutarile excitante de răspândesc pe gat in jos, vârful limbii ajungând în jurul buricului unde fata simte atâta plăcere încât îl roagă pe regele ei sa coboare mai jos.
Bărbatul exitat coboară în zona intima și îi atinse lindicul cu vârful limbii, femeia este cuprinsa de o plăcere nemărginită și un "Ah!" Spus în șoaptă îl corupe pe Adam.
Agentul se ridică și o cuprinde pe Julie de talie. O arunca peste el, iar femeia preia controlul placerii. Mișcări line dar și brutale plin de perversitate și dragoste cuprind întreaga lor erupție de euforie.
Deodată se opresc , se privesc adang și amândoi isi șoptesc "Te iubesc" .Vreau sa va multumesc din suflet tuturor cititorilor ai acestei cărți scrise de mine. Iată și ultimul capitol... ! Pff! Îmi va fi dor de echipa această de agenti. Si totodată vreau să vă spun că mă simt mândră că fac parte din acest site , wattpad. Aici pot scrie ce vreau cum vreau si imi dezvălui caracterul prin intermediul personajelor.
Aceasta carte este finalizată si va aștept să vizualizați următoarele opere de ale mele:
Va multumesc din suflet si sper sa ne revedem în aceste cărți pe care le scriu în prezent.
Cu bine!!!
CITEȘTI
Agenții CIA
БоевикCIA (Central Inteligence Agent) formează echipa de tineri racer si ambițioși. Julie Dall devine agent secret în momentul în care tatăl ei,Christian Dall dispare. Dn.Dall a creat un prototip ce ar putea schimba lumea iar echipa de agenți sunt nevoiț...