Wzięłam torbę z taśmy, czekając na Car.
-Jeśli zgubili mój bagaż, to serio tego pożałują - burknęła, zakładając ręce na piersi. Po 10 minutach nadal nie było jej widać, więc dziewczyna ruszyła dowiedzieć się co się stało.
W tym czasie poczułam jak ktoś mnie mocno chwyta w pasie i podnosi, okręcając dookoła.
-Nie ładnie jest tak ukrywać swój przyjazd - szepnął mi na ucho Luke. Obróciłam się twarzą w jego stronę i złączyłam nasze usta w pocałunku.
-Gdzie jest Caroline? - zapytał, kiedy szliśmy obok siebie w stronę wyjścia lotniska, żeby wrzucić moją walizkę do bagażnika.
-W informacji. Prawdopodobnie zgubili jej bagaż. Wrócimy tam i poczekamy na nią. A gdzie Calum?
-Myślę, że na którymś skrzyżowaniu. Ewentualnie w korku.
Kiedy usiedliśmy na krzesełka znajdujące się na lotnisku od strony informacji zauważyliśmy Car, a od strony wejścia Cala.
-Pechowa para. Jedno zgubiło bagaż, drugiego zatrzymał korek - stwierdziłam, wzdychając.
-Ale za to jaka szczęśliwa - odparł blondyn, kładąc głowę na moim ramieniu.
Obok mnie usiadła wściekła szatynka, jedynie z bagażem podręcznym.
-Moja walizka jest najprawdopodobniej gdzieś w Hongkongu! - oświadczyła. - Dałam im mój numer, postarają się ją od-
Nie zdążyła dokończyć, bo Calum ją pocałował.
-To było na przywitanie czy na pocieszenie? - zapytała, wpatrując się w chłopaka jak w obrazek.
-Czemu na pocieszenie? - brunet zmarszczył brwi.
-Bo moja walizka jest gdzieś w Chinach i nie mam praktycznie nic.
Uśmiech Hooda się powiększył.
-Coś ci znajdziemy.
Ruszyliśmy w stronę parkingu, gdzie stała zaparkowana Toyota Avensis Luke'a i BMW Caluma.
Rzuciłam się na łóżko w pokoju chłopaka, wysyłając mamie smsa, że już jestem i wszystko okej. Obok mnie położył się Luke, zerkając kątem oka w mój telefon. Nagle i w moim, i w jego telefonie rozbrzmiał dźwięk powiadomienia z kika. W tym samym czasie otworzyliśmy aplikację.
SexyCurly dodał cię do konwersacji
SexyCurly: Ludzie!
SexyCurly: Jest propozycja
ColorfulBoy: Jaka?
SweetestPenguin: Co jest?
NotAsian: Gdzieś wychodzimy?
NaturalPolishGirl: Hm?
Unicornvi: Hę?
CallMeAbi: Chodźmy na plac zabaw
CallMeAbi: Powspominamy czasy dzieciństw
SexyCurly: A później możemy wpaść do mnie i obejrzeć jakiś film
NaturalPolishGirl: Jestem za
ColorfulBoy: Taak!
SweetestPenguin: Zajmuję huśtawki!
NotAsian: A ja zjeżdżalnię!
Unicornvi: Luke, zbieramy dupę!
SweetestPenguin: Ty pierwsza!
Unicornvi: Czemu ja?
Unicornvi: Goście mają pierwszeństwo XD
Unicornvi: Dupek...
SexyCurly: Jak dzieci
NaturalPolishGirl: Nawet gorzej XD
CallMeAbi dodała cię do konwersacji
CallMeAbi: Spokojnie, nie jestem w ciąży
NaturalPolishGirl: Ha, przegrałaś zakład!
Unicornvi: No kurde!
CallMeAbi: Serio, założyłyście się?
NaturalPolishGirl: Aha
Unicornvi: A później się założyłyśmy, że jak będziesz w ciąży, to czy to będzie chłopiec czy dziewczynka
CallMeAbi: Wiecie, że my się jeszcze nie kochaliśmy?
Unicornvi: To czemu my?
NaturalPolishGirl: Nie wiem...
NaturalPolishGirl: A, już wiem!
NaturalPolishGirl: Bo czytałyśmy ostatnio "Scary" i straciłyśmy chyba kontakt z rzeczywistością XD
Unicornvi: A nu tak XD
CallMeAbi: Idiotki...
CallMeAbi: Czemu ja się w ogóle z wami zadaję...
NaturalPolishGirl: Bo nas kochasz!
Unicornvi: To oczywiste!
CallMeAbi: ...
🙈🙊🙉
invisible_xx 461 słów, szczęśliwa? 😂 Wiecie, że ona mi dzisiaj groziła? Powiedziała, że jak dzisiaj nie dam rozdziału, to dostanę w bęcki 😂 ale spokojnie, w naturalnym środowisku jest niegroźna! Przynajmniej w kwestii fizycznej...
A tak w gratisie macie tytuły piosenek z nowego albumu. Ale uprzedzam! Nie znajdziecie ich jeszcze w necie! Możemy się póki co jarać, że są chociaż tytuły... I czekać do 2017...
CZYTASZ
Human | hemmings ff ✔️
Fanfiction"But I'm only human And I bleed when I fall down I'm only human And I crash and I break down Your words in my head, knifes in my heart You build me up and then I fall apart 'Cause I'm only human..." Nieznany numer: Dlaczego jesteś taką...