26✉️

256 28 7
                                    

upewnij się, że przeczytałaś ostatni rozdział

-Jeszcze moment, chwila i... już - owszem, słyszałam jakieś krzyki, piski, ale nie domyśliłam się, że pomysłem na randkę będzie... koncert. I to właściwie nie byle czyj bo Bring Me The Horizon.

-Sam to wymyśliłeś? - zapytałam, a blondyn przytaknął. Rzuciłam się mu szczęśliwa na szyję, całując także w policzek. - Dziękuję, dziękuję, dziękuję.

Mimo hałasu udało mi się usłyszeć śmiech chłopaka, który był najlepszym dźwiękiem na świecie.

-Dla ciebie wszystko - odparł, a kiedy go puściłam wziął mnie za rękę. - Tak w razie czegoś, żebyś mi się nie zgubiła.

Weszliśmy na arenę i zajęliśmy miejsca praktycznie przy samej scenie.

-Jakim cudem załatwiłeś TAKIE miejsca? - spojrzałam zdziwiona na Luke'a, a on wzruszył ramionami.

-Ma się swoje chody.

Nic więcej już nie mówiłam, bo zgasły światła i zaczął się koncert.

3 godziny później...

-Kocham cię, wiesz? - powiedziałam, kiedy staliśmy przytuleni na moim tarasie. Pierwotny plan był taki, że chłopak mnie tylko odwiezie. Ale, jak wiecie, plany uwielbiają się zmieniać.

Luke odsunął się ode mnie lekko, zdziwiony do granic możliwości. Zmarszczyłam czoło.

-No co? - zapytałam, patrząc na wielki uśmiech blondyna.

-Pierwszy raz to powiedziałaś - oświadczył, nie przestając się uśmiechać. Odwzajemniłam uśmiech, pocałowałam lekko w usta i odparłam:

-Bo taka jest prawda. Ja w takich rzeczach nie mam zamiaru kłamać.

Hemmings oparł swoje czoło o moje i oznajmił:

-Wiesz, że też cię kocham?

I to była chyba najlepsza rzecz, jaką usłyszałam od dłuższego czasu.

-Victoria? - zaczął Luke po kilku chwilach ciszy.

-Hm?

-Bądź moja. Tylko moja. Już nikogo innego nigdy.

-Zawsze. Mogę być tylko twoja już na zawsze - odparłam, opierając się o klatkę piersiową Hemmingsa i wsłuchując się w bicie jego serca. Na moje słowa jego tętno przyspieszyło.

Pocałował mnie w głowę i cicho powiedział:

-Odnalazłem miłość tam, gdzie być nie powinna - bezpośrednio przede mną, mówiącą całkiem sensownie*

A ja równie cicho odparłam:

-Jeśli mamy tylko jedno życie, chcę je przeżyć z Tobą**





*Amber Run - I Found

**OneRepublic - Something I Need

                           🙈🙊🙉
Teoretycznie jestem na urlopie, a praktycznie... widzicie.
Dziękuje wam za 1k wyświetleń ❤️ siedziałam przez chwile z otwartą buzią jak to zobaczyła.
A ataki fangirlingu za 3... 2... 1...

Human | hemmings ff ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz