25✉️

268 21 3
                                    

Kiedy robiłam ostatnie pociągnięcia tuszem, usłyszałam dzwonek do drzwi. Spojrzałam na zegarek i zdenerwowana zeszłam na dół:

-Czemu jesteś 10 minut wcześniej? - zapytałam, po czym przyjrzałam się dokładniej chłopakowi. Miał na sobie czerwoną koszulę w kratę, skórzaną kurtkę i, tradycyjnie czarne dżinsy i conversy w tym samym kolorze.

Po czym spojrzałam na swój strój, bo... Wyglądałam dokładnie tak samo. Tyle, że zamiast koszuli miałam sukienkę.

-Przypadek?

-Nie sądzę - odparł chłopak z wielkim uśmiechem, bawiąc się kolczykiem w wardze, który w końcu kupił i założył na nowo. - Gotowa?

Przytaknęłam, chowając telefon do kieszeni ramoneski, a do drugiej po chwili schowałam klucze.

Luke czekał na mnie przy samochodzie. Kiedy już miałam wsiadać złapał mnie za rękę, przyciągając do siebie.

-Sorry piękna, ale musimy ci zakryć oczy - powiedział ze sprytnym uśmiechem. wyciągając z kieszeni bandamkę. Czerwoną na dodatek.

-Specjalnie wybierałeś kolor? - zapytałam, kiedy mi ją wiązał.

-Yup - odparł i poprowadził mnie do samochodu. Kiedy nachylał się, żeby zapiąć pas, dotarł do mnie boski zapach perfum. Pocałowałam go lekko w policzek.

Mimo, że miałam zasłonięte oczy wiedziałam, że uśmiech blondyna się powiększył.

Po chwili poczułam, jak samochód rusza.

-Rozumiem, że nie masz zamiaru mi powiedzieć, gdzie jedziemy - zapytałam, tak dla upewnienia.

-Nope.

-Bo wiesz, pisałam wczoraj z chłopakami...

-O nie... Od razu mówię, nie ściągnąłem pomysłu od żadnego z nich.

Przeklnęłam cicho pod nosem.

-Musisz po prostu być cierpliwa - stwierdził, kładąc rękę na moim kolanie. Zrzuciłam ją szybko.

-Kierownicę lepiej trzymaj - mruknęłam pod nosem, jednak Luke się tylko zaśmiał i ponownie położył rękę.

-Czasami się zastanawiam, czemu ja tobie wtedy odpisałam...

-Pewnie miałaś dobre przeczucie co do mojej osoby.

-Teraz zaczynam wątpić we własną intuicję.

                           🙉🙊🙈
Dalsza część randki jutro! O ile ją napiszę 😂
Brawo wattpad, znowu nie wyświetlacz powiadomień...
Chyba wezmę urlop na wtt

Human | hemmings ff ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz