Boj 2

518 23 3
                                    

Povinně přečíst popisek!!!!!!!!

Pohled Marinet
Hele... To je přece Nathaniel. Ale proč? Rychle všichni do úkrytu na přeměnu. Jenže nás spozoroval Nathaniel a přiletěl k nám. A začal řvát na Lilu a ostatní. Proč jste mě nepozvali a proč si mi Lilo aspoň neřekla že někam jdeš. Já ti doma nechala vzkaz že jdu na chvíli do parku. Ale já žádný nenašel. Vždyť jsem ti ho nechala jako vždy v ložnici na posteli. Aha. podařilo se mi vyplizit a přeměnit. Nathaniel byl v transu, tak jsem na něj skočila ze zadu, vzala věc s akumou rozbila ji a očistila akumu. Jenže Nathaniel byl pouhá záminka pro opravdu zakumatizovaného na Louvre. Rychle,všichni na Louvre je tam další zakumatizovanej člověk. Počkej Lilo, ty tu radši zůstaň s Nathem a až tě bude potřeba tak ti zavoláme nebo to uvidíš v televizi. Lila kývla a zůstala tak s Nathanielem a ostatní se proměnili a běželi jsme k Louvre. Byla tam holka ovládnutá akumou. A na všechny řvala že budou všichni trpět jako ona odmítnutí od jeho idola. Já tu holku poznala. Vždyť to je Mirreile. Řekla jsem nahlas. A Chloe dodala slyšela jsem že je zabouchnutá do Maxe z naší třídy, ale on miluje jinou. Jmenuji se Broken heart. Chtěla zaútočit Bee, ale najednou něco selhalo a měla minutu do přeměny, stejně tak, Birdie. Tak mi to došlo, musejí si je vyměnit. Rychle schovejte se a vyměňte si svoje mirákula. Když se vrátili tak Alya byla tentokrát Bird girl a Chloe Bee Queen. Začali jsme bojovat a ostatní všechno vyplýtvali tak jsem použila štěstíčko, polapila jsem akumu a zachránila Paříž. Potom jsme šli za Lilo a Nathem do parku a povídali si a potom jsme šli každý k sobě domů. Tentokrát za mnou Adrien nepřišel. Konečně se můžu vyspat, jupiiiiiii.

Čau lidi, tak tady je trochu kratší kapitola protože ty předtím byli přehnaně dlouhý a taky mám úplně vygumovanej mozek a ještě vás upozorňuji že chci trochu pozměnit kapitolu spřátelení s Chloe tak očekávejte aktualizaci tohoto dílu během večera
Mějte se kouzelně
             Vaše Via Marinet

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat