Nastal den přehlídky. Ráno jsem toho moc nesnědla, protože jsem byla hrozně nervózní. Přehlídka byla sice večer ale stejně. Do přehlídky jsme ještě všechno všemožně předělávali a dostávali pokyny. Všechno probíhalo jak má. Přehlídka byla veleúspěšná. Po přehlídce jsme to šli oslavit. Potom mi přišla esemeska od Alyi. Máme problém další zakumatizovaný a my už to pomalu nezvládáme a navíc nemáme tebe na chycení akumy. Já rychle rozklikla vysílání a uviděla jsem to. Ehm ehm Gabrieli co to má být? Jo tohle, já pár akumů vypustil než jste vy přišli. Ach jo a máme tu velikánský problém. Stejně dneska večer odlétáme soukromým tryskáčem, tak to můžu posunout za půl hodiny. Ok. Rychle na pokoj si sbalit a vyrazit. Přiletěli jsme právě včas. Šli jsme jim hned na pomoc. Společnými silami jsme toho padoucha porazili. Ubíhali dny, my poráželi akumy a den schůzky se přibližoval. Konečně ten den nadešel. Děkuji že jste sem všichni přišli. Pojďte dolů řekl Mistr Fu. Chloe věd nás prosím já už si to nepamatuji. Jistě. Došli jsme až do nějaké základny. Mio? Mami, tati? Já vím je to šok ale my jsme v čele této organizace. Naše organizace se jmenuje Miraculous. Všichni tady a teď projdete několika testy a rychlým výcvikem a podle toho každý z vás dostane přezdívku. Já byla nejlepší v lukostřelbě, Alya si poradila s všemožnou technikou, Adrien to uměl hodně dobře s pistolema a hlavně se sniperkou, Nino byl hodně dobrej v sebeobraně a boxu, Chloe je rozenou královnou, dokáže jednat velmi dobře a velmi rychle, Lila obstála šampiónsky ve lžích a v gymnastice.
Tak vaše přezdívky zní:
Marinet Lukostřelka
Adrien Odstřelovač
Alya Hackerka
Nino Boxer
Chloe Velitelka
Lila Lhářka
To jsou vaše přezdívky a tady je náš vrchní technik Adam. Ahoj lidi. Tak máme tu pro vás pár speciálních věciček. Všichni tu máte speciální neprústřelný oblek s ladící s vaší barvou obleku. Každý z vás dostane tyto slušivé k obleku, díky kterým si můžete změnit jedním tlačítkem oblečení, které tam zadáte. Plus tyto žluté mají speciální komunikaci pro naší Velitelku, která je dcera starosty, takže může povolat policii a takové věci. Takže dál. Tady je speciální skládací luk pro Lukostřelku, který reaguje jen na její hlas. A vylepšená sniperka pro Odstřelovače a taková ta pistole, kterou nosíš pořád u sebe, z ní můžeš vystřelit jen ty, protože tam jsou nastavené otisky tvé ruky. Pokud nebude tvůj tak nevystřelí. A pro naší Lhářku tu máme speciální stránky které rozklikneš jenom ty a budou tam všechny tvé výmysly na zločince. Alyo, máš v mobilu SD kartu? Ne proč? Tak tady máš speciální se kterou se dostaneš kamkoliv. Máš přístup do všech sítí na světě. Super. A pro tebe tu jsou speciální rukavice na souboj z blízka. A váš první úkol je.................Ahojky lidičky. Tak konečně další kapitola za mnou. Info od 30.7. do 6.8. jedu na kola a nejsem si jistá jestli tam bude WiFi, kdyžtak vás zahalím kapitolama až přijedu.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanficTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...