Tvůj bratranec Felix se přijede sem podívat na prázdniny, které začínají příští týden. Jo a myslím na celé prázdniny. Hmmmm protáhl Adrien. Já vím že ho nemáš moc v lásce alespoň se k němu chovej trochu přívětivě. A teď k tobě Marinet, mám pro tebe jednu skvělou zprávu. Můžeš s Miou spolupracovat na nové letní kolekci. Máš na to dva týdny, Mia ti řekne podrobnosti. Moc krát vám děkuji, vypískla jsem. Tak a teď už běžte do školy. Máte poslední školní den. Marinet, v pokoji pro hosty máš jedno malé překvapení mnou osobně navrhnuté a ušité. Děkuji. Šla jsem do pokoje a tam byli nádherné šaty těsně nad kolena. Takové květinované. Vyšla jsem s rozpuštěnými vlasy a tam akorát šel Gabriel do pracovny. Mockrát vám děkuji znovu. Jsou překrásné. To byla maličkost. Pak jsem vyšla s Adrienem ke škole. Když jsme přišli do třídy tak tam zatím byli Alya a Nino. Čau brácho pozdravil Adrien svého nejlepšího přítele. Nápodobně brácho. Ahoj Alyo. Ahoj Adriene a Marinet. Ahoj Alyo, Nino. Škola probíhala v pohodě. Potom mě vzal Adrien na poslední hodinu šermu, abych si to mohla zkusit. Moc mě to bavilo a učitel říkal že jsem nadaná. To mi polichotilo. Potom jsme šli na exkluzivní koncert Jagedda Stona spolu s Alyou, Ninem, Chloe, Lilou a Nathem. Bylo to suprový a potom jsme všichni přespali u Chloe v hotelu. Další den jsme všichni spali něco do dvanácti, tak nás Chloe pozvala na oběd. Oběd byl výborný, protože ho vařila Alyna máma, která pracuje v hotelu (PS - mám to z policeman). Potom jsme s Adrienem šli k Mie, kvůli té přehlídce. Ahoj teto. Ahoj Mari. Nevíš kdo je ta šťastná holka co mi má pomáhat na modelech pro Anu a Adriena? Koukáš na ni. To je super, Gabriel totiž vybere málo koho, kdo na tom bude spolupracovat. Začali jsme na tom teda pracovat, protože přišla Ana. Vybrali jsme pět nejhezčích modelů pro oba, změřili míry a začali to překreslovat. To bylo pro dnešek až až. Potom jsme šli Ana a Adrien domů. Já zůstala u Mii a povídala jsem si s ní, protože rodiče na prázdniny odjeli a já nechci být sama doma (znáte ten film sám doma ne?😂😂😂). Povídali jsme si dlouho do noci a pak jsme šli spát...........
Čauky mňauky lodičky. Jsem tu s novým dílem a doufám že do dneška nebo zítřka ráno vydám ještě jeden díl. Je to i trošku delší a trošku o ničem. To víte. Poslechněte si tu písničku, božiiiiiiiiiiií. Je moje nejoblíbenější.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...