Nudná kapitola

396 18 1
                                    

Pohled Marinet

Mari vstávej za 10 minut začíná škola. Tikki ještě 5 minut. Jestli nevstaneš neuvidíš svého kocourka. To už na mě zabralo a vystřelila jsem z postele jako raketa. Ale nevěděla jsem že to na mě tikki narafičila a škola začíná za půl hodiny. Když došla před školu tak tam už na ni čekala Alya. Ahoj kočko. Čau Alyo. Chvíli jsme si povídali, potom přišel Nino a povídal si s námi než přijel Adrien. Deset minut před zvoněním přijela před školu černá limuzína a mě bylo jasné že to je Adrien. Přišel ke mně a řekl ahoj princezno. Jak si se vyspala? Moc hezky. A usmála jsem se na něj.
Potom si vzal slovo Nino hele víte my jsme vám něco chtěli (on a Alya) já a Alya jsme spolu začali chodit. To vám moc gratulujeme jsem hned zareagovala. Že jo číčo. Adrien se vzpamatoval a dodal a jak dlouho? No asi tak měsíc. A proč jste nám to neřekli předtím? Nebyli jsme si tím jistí. Myslím naším vztahem. Aha, ale to je jedno musíme do třídy za minutu zvoní. Tak dem.........

Čau 👋 lidi, to je pidi kapča před něčím velkým. Mělo to být v jedné kapitole ale mě se to prostě MUSELO VYMAZAT!! Du to dopsat a další díl čekejte zítra nebo pozítří, mám přebory atletiky a štafeta se běží jinej den než moje dvě volitelné disciplíny a pardon za malý výpadek a vymytí mého mozku syndromem školy (to vymyslela kámoška😁)
Mějte se kouzelně
Vaše Via Marinet

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat