26

286 11 1
                                    

Adrien mě sice požádal o ruku, ale řekli jsme si, že počkáme dokud nedostudujeme. Oba jsme v klidu udělali závěrečné zkoušky ve čtvrtém ročníku, takže to znamená SVATBA!!!
Řekli jsem si že se budeme brát před Eiffelovou věží a že po políbení nevěsty a vyhození kytice si to vyběhneme nahoru a skočíme. Já vím je to šílenství, protože normální člověk by to nepřežil, ale my nejsme normální lidé. My jsme superhrdinové. Jo a před tím řekneme že se přemístíme do hotelu Buržoázů na slavnostní oběd. Pozvali jsme naše blízké a celou naši třídu. Samozřejmě že ze střední. Je den před svatbou a já a Adrien máme každý svoji rozlučka se svobodou. Vsadím se že se ožerou. My s holkama jsme šli do baru to zapít pár friscy a dvěma panáky a šli jsme ke mně domů, kde holky přespávali. Bylo to suprový, zvlášť když jste dobře namazaný. Nastal den svatby a holky tu měli připravené šaty od Mii. Alya měla krásné modré šaty a jde mi za svědka a Lila s Chloe růžové protože budou mými družičkami. Mám na sobě krásné bílé šaty které mi navrhla a ušila Mia. Holky mi udělali velmi těžký a propracovaný drdol do kterého mi přidělali závoj a pár kytek. Pak mě nalíčili. Vypadala jsem jako opravdová princezna. Holky si nemohli pomoct a protože jsem měla červené stíny, tak mi udělali na víčka pět černých teček, které jsou vidět jen když zavřu oči. Kytici mi vybírala mamka s tátou. A Nino šel za svědka Adrienovi. Nastal čas kdy mě táta vedl k Adrienovi mému vysněnému. On si mě pak převzal a šli jsme společně k oddávajícímu. Marinet Dupain-Cheng berete si Adriena Agresta za svého právoplatného manžela, budete ho bránit a ochraňovat ať nastane cokoliv? Ano. Adriene Agreste berete si Marinet Dupain-Cheng za svou právoplatnou manželku, budete ji ochraňovat a bránit ať nastane cokoliv? Ano. Tak tedy z moci mi svěřené vás prohlašuji mužem a ženou. Můžete políbit nevěstu. Adrien mě tak krásně a něžně políbil. Dámy připravte se budu házet. Holky se urychleně shromáždili a já vyhodila kytku. Chytila ji Alya. Nino se na mě podíval vražedným pohledem. Já moc dobře vím, že ji chce požádat o ruku a tak sem to házela do prostřed, kde stála Alya. Tak dámy a pánové my se nyní budeme přesouvat do hotelu Buržoázů na slavnostní večeři a hned potom jsme se rozběhli na Eiffelovku. Ostatní se tomu divili, ale holky a Nina a samozřejmě Gabriela a Anu s Miou to nepřekvapilo hned moc dobře věděli o co jde. Když jsme vyšli na horu tak jsme zamávali a skočili a drželi se za ruce. Hned jak jsme skočili tak zazněli výkřiky a hned na to dvě známé fráze. Tikki Tečky a Plaggu drápky. Já jakmile jsem se proměnila tak jsem stále měla svůj drdol, ale místo kytek tam byli Berušky a závoj už jsem neměla, ale já a Adrien jsme měli moc hezké pláště. To je znak dospělosti u superhrdiny a to je manželství. Pak jsme hezky a ladně doskočili. Vybídli naše přátele ať taky ty se přeměnili a Kocour zvolal. Poslední u hotel je stará bačkora. Já to teda nebudu řekla jsem. A s Kocourem jsme vyrazili úplně nastejno. Ostatní za námi. První byla Volphina, která umí létat hodně rychle Lady peacok byla těsně druhá, protože taky umí létat. Třetí byla Queen Bee. Hádejte proč. Umí taky létat. O kousek byl čtvrtý protože to běžel po všech možných zdech a zkratek. Já to šla po staru. A poslední byl želvák. To víte, želva. Hele kluci jak dopadla ta vaše rozlučka. Ehm no, my se trochu víc nalili, Nino se tam vyblil a Nath tam lehce omdlel, protože toho bylo na něj moc, tak jsme ho donesli domů a šli k sobě protože jsme byli totálně vyřízení. To teda byla rozlučka, byla super dokud jsme neměli hmmm kolik bylo těch panáků Nino? Už jsme samozřejmě byli přeměnění a čekali na hosty před hotelem. Počkej,............... po dvacátém panákovi jsme byli na mol a dali jsme si pár piv. Kolik? Vyštěkla Alya. Ehm nooooooooo. Nino? Sedm. Sedm? Lila se málem zklátila k zemi. Neboj Nath se šetřil. Ten měl jen deset panáků a jedno pivo. Díky bohu, on na to moc není. A akorát přijíždějí hosté, hele. V prvním voze přijeli rodiče. Moje se ke mně rozběhli a začali mě objímat. Ana k nám přišla a řekla. Tak tomu říkám moc hezký zakončení. Díky. Je tady vidět že aspoň můj syn má smysl pro humor, že Gabrieli? Pak byl slavnostní oběd. Byl výborný a byla ještě oslava na počest novomanželů. Ta byla fakt bájo a Adrien mi dal jako svatební dar překrásný dům. Já mu jako svatební dar dala sebe a možnost žít konečně opravdu šťastně.Já vím je to divný ale pro něj bylo tím nejlepším dárkem že jsme svoji. Chloe byla tak hodná že nám jako dárek nechala královský apartmán zdarma na naší noc po svatbě což je ta dnešní.

Ahojky lidičky je tu další kapča a já dostala na prázdniny angínu jeeeej. Ne žádné jeeeej, je mi příšerně, tak možná bude víc kapitol abych se nenudila. V telce dávají kulový a mobil omrzí. Myslím YouTube.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat