29

293 14 0
                                    

My jsme včas uskočili. On jak jsme ho zneškodnili tak to nestihl. Co uděláme s tím virem? Dáme ho do laboratoře a tam se na to kouknou. Dobře tak my jdeme domů a uvidíme se na přehlídce. Tak ahoj. Ahoj. Přišli jsme domů. Zlato já si jdu dát sprchu křikla jsem na Adriena. Máš pět minut, pak jdu za tebou. Dobře. Já jsem samozřejmě ta která se bude loudat aby se mohla vysprchovat se svým mužem. Po pěti minutách jsem teprve lezla do sprchy a už jsem slyšela jak jsem jde Adrien. Zlatíčko a nebude ti to vadit? Mě? Hádej, můžeš třikrát. Hmmmm, ne? Bingo. Tím líp. Jdu za tebou. A přišel ke mě do sprchy. Já se k němu otočila a obtočila mu ruce kolem krku. Jsem tak ráda že už je Moriarty pryč. Já taky. A mám pro tebe překvapení. A jaký? Podíval se na mě svým laškovním pohledem. Už nebudeme v tomhle domě sami dva. Cože? Já budu tatínek. Popadl mě a dlouze políbil. Já ho pevně objala. Pak jsme se umyli, oblékli si pyžamo a šli spinkat do naší nové postýlky. Byla tak pohodlná a měkká. Na ní bych klidně prospala i rok. Přitulila jsem se k Adrienovi a on mi obtočil ruce kolem pasu a v obětí jsme usnuli. Bylo příjemné zase cítit to jeho teplo které mě uklidňuje a potom jsem se hned propadla do říše snů. Ráno se mi udělalo blbě, tak jsem se vymanila z obětí a šla na záchod blít. Když už se mi nezvedal žaludek, tak jsem to spláchla a šla si ještě lehnout. Adrien ještě spal tak jsem se k němu znova přitulila a usnula. Když jsem se znova probudila tak na mě koukali ty nádherné smaragdové oči. Dobré ráno lásko. Dobré. Jak si se vyspala? V tak měkký posteli vždycky dobře. Snažil jsem se vybrat nějakou měkkou, aby se dalo v ní spát i rok. Ty jsi snad spáč? Jo jenže za mnou Nathalie chodila asi každý tři minuty takže se moc už nevyspíš. To mě mrzí, ale aspoň si byl ve škole na čas na rozdíl ode mě. Hmmmm, to je pravda. Tak, co si dá číča ke snídani? Co takhle....... Hmmmm co bych si asi tak dal................ Tebe. Usmál se na mě tak neodolatelným úsměvem že bych ho mohla i fetovat. Tak jo. Usmála jsem se na něj a začali jsme se líbat. Měl tak nadýchané a sladké rty. Po ňáký tý chvilce líbání jsme se už šli umýt protože Adrien musí do práce a já mám tu přehlídku. A za chvíli tu bude Ana s Miou. Večer jsem přišla utahaná domů. Jen jsem si dala rychlou sprchu a padla do postele a okamžitě usnula. Pak ubíhali měsíce a byla tady další akce jenže já byla v šestém měsíci a nemohla jsem. Naštěstí tu všichni byli a mě zaskočila Mia. Všechno dobře dopadlo jen Adriena zasáhla kulka a má trochu pohmožděný žebra jinak nic jiného. Jednou........

Ahojky lidičky je tu další kapča a otevřený konec. Teď nikdo neví co bude dál. To víte taková už jsem se narodila. Tak a to byla předposlední kapča. Uvidíme jestli poslední stihnu ještě dneska.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat