Ubíhali měsíce a z nás se stali věhlasní ještě víc, protože pomáháme se zločinci. Mezi Alyou a Ninem to kvete čím dál tím víc a už maj i intimní vztah, protože už jim bylo osmnáct, oni si hezky počkali na rozdíl ode mně a Adriena. Zloděje porážíme a stává se z nás skvělý tým. Jednou to můj oblek nevydržel a postřelili mě, ale všechno dopadlo skvěle a já mám dneska narozky, což znamená že Adrien má pro mně překvápko a jsem hrozně zvědavá co to bude. Taky to večer půjdeme zapít do klubu. Vzbudila jsme se docela pozdě ráno a Adrien nejspíš už byl dole na snídani. Rodiče si zvykli že jen tak mizíme a objevujeme se a s Adrienem mi to hodně přejí jsou hrozně rádi, že jsem si někoho našla a jsem s ním velmi spokojená. Udělala jsem si hygienu, oblékla se a šla dolů na snídani. A tam všichni vykřikli PŘEKVAPENÍ. Ježiši to jste nemuseli. Ale museli a ne že ne. Odbyla mě Alya. Tak a teď sfoukni svíčky ty naše beruško vykřikla mamka ostatní tam stáli jako solný sloupy kromě Adriena a my se začali smát na celý kolo. Máma byla trochu udivená, ale neřešila to. Sfoukla jsem svíčky a přála si......... (to se dozvíte později, dofám že na to nezapomenu XD). A potom jsem dostávala dárky. Od Alyi krásné hodinky, od rodičů ten třípatrový dort, od Chloe krásný náramek, od Lili Suprovej připínáček na svetr s erbem Miraculous, od Nina novej skládací luk, který vypadal jako přívěsek, od Adriena obal na mobil který vypadal jako křeček a od Mii korunku Ladymoon. Až budeš větší určitě jí užiješ. Já byla tetě vděčná, že mi ho předela takto, protže musí být předán v přítomnosti všech lidí držících mirákulum. Potom byla menší oslava a všichni šli domů se připravit na večer. Byl večer a tentokrát tam přišel i nath a k narozkám mi dal moc hezkou mojí skicu, já mu poděkovala a šli jsme do klubu. Tam jsme to pořádně zapili. Kluci se opili ani nevím jak my holky jsme toho vypili taky dost, ale né tolik jako kluci. Já Každá jsme si toho svého opilce odvedla domů, Chloe si taky našla kluka, který šel s námi. Já mu pomohla do postele jenže jsem byla tak mrtvá že jsem u něj usla, naštěstí máma čekala, že tam usnu, tak na mě nečekala. Ráno jsem se probudila u Adriena v posteli a apsolutně si nic nepamatovala co se stalo, tak jsem si šla dát sprchu. To už mě lehce probudilo, ale pořád si nic nepamatuju. Najednou jsem uslyšela bouchnout dveře. Dobré ráno číčo. Dobré princezno, jak si se vyspala a vlezli si za mnou do sprchy, mě to už naštěstí nevadilo a tak jsem to neřešila. Já se kněmu otočila a dala si ruce kolem jeho krku. Docela dobře až na to že si moc nevybavuju včerejší večer. Já si ani nepamatuju co se stalo večer. Šli jsme do klubu zapít moje narozky. Aha to je jedno. A dal mi pusu ale já byla moc nabitá alkoholem a přitáhla ho k osbě a tačala ho líbat a on se pokoušel dostat jazykem do mé pusy a já mu přístup povolila a začal souboj jazyků. Nakonec vyhrál on a prozkoumával čim dál tim víc mou pusu do větších a větších detailů. Pak někdo zaklepal na dveře koupelny a my se od sebe hned odtrhli a vylezli ze sprchy utřeli se a oblékli, vyšli jsme ven a tam čekala Ana. Super už je snídaně. Jo a čekejte přednášku o tom kdy musíte chodit domů a jak je to důležitý. Ach tuhle přenášku jsem slýchával hodně často. I když já si myslím že to je zbytečný, šli jste jenom zapít Marinetiny narozky. A díky marinet že si ho dovedla domů. Vypadal příšerně. No nic tak pojďte. Dobré ráno, pozdravili jsme Gabriela. Mohu se zeptat kdy jste přišli domů? Eh těžko říct. Jak těžko říct? Protože byli namol, hlavně Adrien. Řekla to za mě Ana. Gabrielovi se objevil na tváři úšklebek. Potom následovala velmi hezká přednáška kterou jsem apsolutně nevnímala. Najednou se objevil zatoulaný akuma. Já a Adrien jsme rychle běželi se přeměnit...........
Tak další díl je za náma ještě ten den, páni to bych nečekala, hlavně né u mě. Snad se vám líbil díl lehce o ničem. Jak se vám líbí Gabriel ochranář? XDDD
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanficTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...