25

295 11 1
                                    

Byli jsme tam první, tak jsme šli hned bojovat. Stihli jsme to celkem rychle a tak jsme si udělali výlet na Eiffelovku. Bylo to příjemné sledovat Paříž v ranním slunci. Potom už jsem musela domů. Skočila jsem do postranní uličky, proměnila jsem se a šla domů. Doma jsem pozdravila rodiče, vzala v kuchyni sušenky pro Tikki a šla do pokoje. Tam sem si povídala s Tikki a navrhovala. Pak jsem šla na oběd. Po obědě jsme měli schůzku v agentuře. Ta dopadla dobře, ale dneska je neděle a zítra je škola, tak jsem si šla dělat úkoly. A za týden maturujeme a tak se připravuji abych udělala maturitu. Už jsem se i dostala na vysokou. Pak ubíhali dny a naši superhrdinové složili maturitu a dostali se na vysokou. A nakonec nastal maturitní ples. S holkama jsme si společně dělali šaty a Gabriel udělá obleky pro kluky, dokonce i pro Natha a Martina (ten přítel Chloe). Pak nastal den plesu a s holkama jsme se sešli u mě a připravovali jsme se. Navzájem jsme si udělali vlasy. Pak pro nás přišli kluci. Jim málem spadla čelist až k zemi. Naštěstí mám školu přes ulici, tak jsme tam došli pěšky. Bylo to tam boží. Potom si mě Adrien vzal stranou ke skříňkám. Co potřebuješ Adriene? Marinet miluji tě, miluješ mě? Jasně že tě miluji. Tak se tě ptám. Klekl si na jedno koleno a vytáhl malou krabičku s prstýnkem a já nemohla uvěřit svým očím. Marinet Dupain-Cheng vezmeš si mě? Ano! Ano! Ano! Vykřikla jsem do celé Paříže a políbila ho. Byli jsme štěstím bez sebe. S holkama jsme u mě přespávali a tak jsem se rozhodla jim to říct jako první. Když jsem přišla domů, protože holky si šli pro věci, tak sem šla hned za mamkou. Ahoj mami, jsem doma. Ahoj beruško, jak si se měla? Báječně, protože mě Adrien požádal o ruku. Moje máma na mě chvíli divně koukala a pak mě objala. Já se šla připravit a potom přišli holky. Ahoj holky, mám pro vás novinu, jsem jim řekla když jsme vyšli do pokoje. A jakou? vyptávala se Alya. Adrien mě požádal o ruku. vykřikla jsem. Holky měli pusu až ke kolenou. Pak se vzpamatovali a začali mě objímat. Pak jsme se bavili až do noci kdy jsme už šli spát.

Ahojky lidičky. Další kapča za námi a už se blížíme hodně ke konci. Dávám tomu 2 až 3 kapitoly. Víc fakt ne. Kniha sice bude končit ale příběh bude pokračovat a těšte se na pokračování to bude už trošku jen možná trošku lepší. Přece jenom to je pokračování.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘

P.S. Nová písnička druhé řady Miraculous ladybug

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat