A políbil mě. Mně se to moc líbilo a spolupracovala jsem a pak jsme zapojili i jazyky. Líbali jsme se dokud nám nedošel vzduch odtáhla jsem se dost neochotně od něj a on mi zašeptla do ucha všechno nejlepší princezno. Já si na něj obkročmo sedla a přitáhla si ho k sobě a začala ho líbat. Bylo mi jedno že jsem nahá a on taky, ale já měla hroznou touhu na TO. Nechtěla jsem to dávat na jevo ale bylo pozdě moje já které to chtělo ve mně převládlo. On to nejspíš taky chtěl ale chtěl si počkat až po večeři aby to nevypadalo blbě, tak se odtáhl a řekl že by jsme měli jít na večeři a já si dala říct vylezla jsem z vířivky a Adrien po mně a utřeli jsme se a oblékli. Než jsme šli na večeři, tak jsme si neodpustili jeden polibek který se změnil v líbání. Jenže nás načapala Ana. Jejda já vám jen chtěla říct že už je večeře tak já už půjdu napřed. Oba jsme zrudli a to pořádně, ještě že jsme měli oblečení jinak by si myslela kdo ví co. Tak jsme za ní uháněli na véču. Naštěstí si to nechala jen pro sebe, ale potom chtěla ještě s Gabrielem a Miou něco probrat a já přesně věděla o co jde. Ale na to jsem na pokoji úplně zapomněla. Jakmile zaklapl dveře tak vyndal ze skrýše dárek pro mně. Nádherný prstýnek s červeným diamantem. Já vypískla radostí a hned si ho nasadila a A drienovi vlepila pořádnou pusu a Plagg mi taky popřál. Potom se Adrien otočil na mě a zlomzslně se usmál a naklonil se ke mně. Tak kde jsme to skončili a Pro Plagga s Tikki to bylo znamení že se mají nějde schovat. Já Adriena popadla za límec a začala ho líbat.(upozorňuji lidi co nemají žaludek na perverzácký a úchylný části ať to radši nečtou,protože se to pořádně rozjede.)Potom jsem ho svalila na postel a sedla si obkročmo na něj a prohlásila jsem. Teď jsem tady pánem já. On se jen zašklebil a rychlostí blesku jsem byla já pod ním. Hele tady jsem pánem já. obořila jsem se ale to už mě umlčil dalším polibkem. Potom mi sundal triko a já zase jem, ale potom jsem ho začala zuřivě líbat. Zajela jsem mu rukama do vlasů a on mi zajel rukama pod kalhoty a já vzdychla. Já mu mezi tím sundala kalhoty a on mě. Potom postupoval polibky až k mé podprsence, kteroumi velmi rycle sundal, protože mu bránila v pokračování potom už postupoval po mém trupu hezky dolů až dospěl k mým kalhotkám. tázavě se na mě podíval a já mu na to odpověděla. Tak se ukaž číčo a on se zlomyslně usmál. Vytáhl z šuplíku krabičku a vrhl se na mě jak hladový vlk. Mě to vůbec nevadilo, protože jsem po něm toužila a to velmi. Potom začala hra vzdychů a polibků a já měla svoje velmi svůdné hlášky, které tomu jen dodávali na chuti a já stále neměla dost.Asi po tý ňáký době jsme oba měli dost. Adrien hezky věcičku zavázal a vyhodil, tak aby to nebylo vidět a zalehl ke mně do postele a my usnuli. přece jenom máme volno a Arien mi na narozky udělal velikánskou radost. Dal mi překrásný dárek a vyspal se se mnou. Co by to mohlo pokazit? Ale mýlila jsem se.
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...