Myslím že si tu dnešní noc s Adrienem opravdu užijeme. Když skončila oslava tak mě Adrien popadnul do náruče a běžel se mnou do našeho pokoje. Pak mě hodil do postele. ( měla už jsem na sobě jiné šaty pod kolena a pokoj byl celý posetý rudými i růžovými růžemi) Adriene. Co pak paní Agrestová? Já se zvedla a stoupla si před něj a řekla. Je to že mě jen tak nedostaneš, já nejsem jen tak na prodej. Nevadí, já si moc rád hraju na kočku a myš. Adrien si šel sundat sako a kravatu aby je nezničil, košil má fůru takže to je jedno. Chloe nás zná dobře takže to tady uzpůsobila našim akrobatickým kouskům. Adrien už už mě chtěl políbit ale já se těsně vyhla a nakonec to schytal se zdí, no Adriene ty mě podvádíš se zdí. Jo jasně. Po dalších několika polibcích se zdí se mu povedlo mě chytit. Začali jsme se líbat a Adrien mi už rozepnul a sundal šaty a já mi sundala košili když se odtáhl tak jsem vyskočila na postel a zvolala tak pojď číčo. Ukaž co dokážeš. Adrien na mě zíral jak na Boha. Párkrát jsme si to před svatou rozdali ale stejně tak na mě kouká. Potom se zlomyslně usmál a mě došlo jak blbá jsem když jsem skočila na postel to už na mě skočil a já si všimla jak si potřebovala odskočit aby uvázal k rohům postele kravaty a mě došlo co tím má na mysli. Už neměl kalhoty protože si je sundal když jsem přemýšlela. Sedl si na mě obkročmo a svázal mi oči. A pak my svlékl i podprsenku a kalhotky. A pak mi svázal ruce a nohy k rohům postele. Když jsem chtěla něco říct tak mě umlčel vášnivým líbáním. Pak mi rozvázal oči. Už byl taky nahý a klečel nade mnou na čtyřech. Pak směřoval polibky pomalu dolů když došel na konci trupu tak pokračoval po mé pravé noze. Když ale byla na konci tak pokračoval nahoru po levé noze bylo to tak příjemné. Pak mě zase políbil. Už mi neutečeš? Ne. Slibuješ? Slibuji. Odvázal mě a potom mě začal líbat a při tom pronikl do mě. Bylo to tak......
Byla jsem v sedmém nebi a já mu dovolila všechno. Úplně, většinou moc ne ale teď jsem byla i já tak zvrhlá. Když on se jen na chvíli odtáhl tak já si ho okamžitě přitáhla zpátky. Byla jsem tak nenasytná po jeho rtech, po jeho těle, po něm, po sexu s ním. Naše jazyky se proplétalo, já byla totálně nalepená na něm, chtěla jsem stál cítit jeho tělesné teplo. Chtěla jsem stále cítit jeho tělo na tom svém. Byla jsem jak hladové zvíře. Usnuli jsme pozdě večer nebo brzo ráno? Já nevím. Ale vím, že jsme usnuli v zajímavém obětí. Já byla omotané okolo jeho pasu a hlavami a nosy jsme se dotýkali. Cítili jsme toho druhého přímo u sebe jak jsme vždy chtěli. Ráno jsem se probudila a na mě koukali ty nádherné smaragdové oči. Dobré ráno lásko. Dobré. A políbili jsme se. Chtěl jsem se vysprchovat, bohužel si mě nepustila. Protože jsem chtěl aby jsi tu se mnou byl dokud se nevzbudím. začali jsme se líbat. Když jsem se odtáhla, tak jsem Adriena nechala pod sebou a on se poddal. Já si na něj lehla a užívala si to teplo jeho těla. Pak už jsme vstali, umyli se a šli na snídani. Tam už většina byla, protože všichni přespávali v hotelu. Nás přivítali s úsměvem. My si sedli k naší partičce. Tak co, jak jste se vyspali? Super odpovědeli jsme s Adrienem najednou. Jim bylo jasný co se stalo.
Po snídani jsme už jeli do nahého nového baráčku.Ahojky lidičky je tu další kapča a já jsem tentokrát trochu moc povolila uzdu mým zvrhlým myšlenkám. 😊
No co se mnou chcete dělat? Jsem nenapravitelná. Klidně mě ukamenujte, mě to nebude vadit. Taaaaaak už se blížíme ke konci ale asi to ještě bude tak na jednu kapču. A já vím jsem hrozně divná když dokážu napsat tak dlouhou kapču jen o tomhle.
Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet 😘
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...