Marinet
Pak jsme přišli do třídy a hned po nás učitelka a nejdříve začala s něčím moc zajímavým. Tak děti, příští týden jsou evropské přebory v atletice a naše škola byla vybrána, aby reprezentovala Francii v České republice, kde se přebory konají. Dnes se nebudeme učit a budeme vybírat reprezentanty. Z každého týmu jdou 4 holky a 4 kluci. Všichni se prosím prevlékněte do oblečení na tělocvik a běžte na stadion. Když jsme tam došli, tak jsme soutěžili ve všech možných disciplínách. Já a Adrien jsme byli nejlepší, potom Alya a Nino, Alix a Kim a Lila a Nathaniel. Do Natha bych to neřekla ale dělal to pro Lilu. Chloe ze sebe dělala tu která nic neumí, protože by tu někdo měl zůstat na ochranu Paříže. Říkala že se pokusí vymanit z Mistra Fu včelí jojo na potápění akumy. Teda pokud ještě Lišaj bude útočit. Snad to Ana zvládla. Takže studenti, na sedmiboj půjde Marinet a Alya, Adrien a Nino. Na pětiboj půjde Lila a Alix, Nath a Kim.
Takže to je pro dnešek všechno a nezapomeňte že zítra máme dvouhodinovku dějepisu. Šla jsem s Adrienem k němu domů, protože si potřeboval vzít věci a potom mě někam chtěl vzít. Když jsme přišli do domu tak tam právě procházel Gabriel a ptal se nás. Neviděli jste náhodou Anu? Chtěla mi vzít brož a když jsem na ni trochu vyjel a ona utekla z domu a já nevím kam by mohla jít. Nevím, odpověděl Adrien a šel si pro věci. Ke mně přešel řekl mi, prosím uklidni syna, vždy když se pohádáme tak je Adrien naštvaný hlavně na mě, nechápu proč. Ano postarám a můžu se zeptat? Ale jistě, ptej se. O jaké broži jste to mluvil. O této, je pro mě moc důležitá a uviděla jsem v tom naději se zbavit Lišaje, když jsem si ji prohlížela tak jsem viděla vystrčený obličej malého kwamiho jak mě prosí, abych ho osvobodila. Tak jsem rychle řekla Promiňte mi to, vzala jsem brož a utíkala k Adrienovi do pokoje. Tam právě Adrien už chtěl odcházet. A pak uslyšel, Marinet, ty malá potvoro, vrať se a vrať mi moje mirákulum. Musím hned zmizet, vyhrkla jsem. Rychle do koupelny, tam se přeměníme a půjdeme k mistrovi. Tak jo. Jakmile jsme došli k domu Mistra Fu tak tam Kocour uviděl tu ceduli a málem se tam rozesmál až padnul na zem protože tam bylo napsáno *masáže u Mistra Fu* já se taky musela usmát ale už jsem to jednou viděla takže jsem zatím vpoho. Když jsme vešli tak nás už Mistr očekával. Hádám že je to něco důležitého. Ano je, máme mirákulum Lišaje. A ukázal ti ho dobrovolně? Ano ukázal. Tím lépe. Musím vyvolat jeho kwami. A proč? Protože je toto kwami může přečíst knihu superhrdinů, kterou jsi mi tehdy přinesla. Pomozte mi, dejte ruce před sebe a opakujte po mně. Ikpak im imawk Noroo. A před nimi se objevil malý Noroo a řekl moc rád vás vidím mistře. Děkuji Beruško že jsi mě zachránila. Noroo a proč vlastně Gabriel chtěl naše mirákula? Protože chtěl nejvyšší moc, aby mohl vrátit čas a zabránit odchodu jeho ženy i když se vrátila. Je mi to moc líto, ale to je teď jedno. My tady příští týden nebudeme, kromě Chloe ta tu zůstane. Dobře, nějak to s Chloe vyřešíme. Děkuji moc. Nashledanou.
( pro INFO je právě úterý) šli jsme s Adrienem ke mně, protože on se k sobě nemůže chvíli vrátit. Až do večera jsme hráli hry a domluvila jsem s mamkou že tu může spát. (to bych zrovna táhly potřebovala😀😴)
Potom jsme ulehli do postele a já usnula v Adrienově obětí.Tak, tady je ta náhrada za tu neaktivitu. Prostě mám syndrom konce školy, no. Ukamenujte mě. Proto to je trochu delší. Teď se budu snažit psát co nejvíc, protože prvního odjíždím na cyklák na dva týdny. Takže chvíli nebudou vycházet kapči, protože mobil dostáváme jenom večer a není tam WiFi
Mějte se kouzelně
Vaše Via Marinet
ČTEŠ
Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents
FanfictionTento příběh se odehrává když je Marinet a Adrian už rok a něco (přibližně) Beruška a Černý Kocour. oba ví kdo jsou navzájem, ale co se stane a co budou dělat, když už nebude existovat Lišaj nebo aspoň nebude mít jeho mirákulum. Prosím jen upozorňu...