10. este folytatás

1.8K 126 3
                                    


18+ rész

Először is szeretném meg köszönni, hogy olvassátok. nem sokára 400. Ami azt jelenti hogy napi 100 . 4 napja írom és ááááHHHH neeeemááár. Olyan boldog vagyok és a kommentek. IMÁDLAK titeket.


Akkor jöjjön egy E/1 Folytatás.

Willi.

Majd szét robbantam azokban a percekbe, az az érzés fogott el, hogy én most el akarok tűnni és nem létezni, féltem befogadni azt az örömöt és az iszonyatos jó érzést, amit Maty csinált velem, emellett annyira jó volt , hogy akartam. Nagyon akartam. És megkaptam. Már az érintésétől is legszívesebben elmentem volna akkor, de ki kellet tartani, ezért az örömért ki kellett.

Próbáltam nem hangos lenni, de ezt kibírni hang nélkül lehetetlenség lett volna, kicsit szégyenkezve nem is tudom mit higgyek, mit hisz Maty. Nem akartam, hogy gáz legyen a szituáció vagy hülyének nézzen. 

Ó... ezt valószínű vissza kell adnom neki. Na jó én ezt akarom, vissza akarom adni neki...

- Tartozol. - szólalt meg, a levakarhatatlan mosolyával.

-Gyere a szobába!- utasítottam, és nem ellenkezett.

Annyira be voltam pörögve, hogy nem tudtam olyan apróságokon gondolkodni, hogy ez bűn vagy épp nem mindenkinek felel meg , esetleg undorító, nekem most ő kellett és őt akartam. Meg is kaptam.

Mikor beértünk a szobába, lefektettem az ágyra, de inkább löktem, így már előttem feküdt, mostam vegye le a pólóját, addig én leszedtem róla a nadrágját, az alsót szándékosan rajta hagytam, csak hogy húzzam az agyát, mivel a  farka már annyira állt, hogy szerintem inkább fájdalmas volt neki az anyagba burkolózva, de tudtam, hogy ezt még kibírja.


Mikor eldobta felsőjét és az ő ágyán feküdt, én meg a nadrágját dobtam ugyan oda, elkezdtem csókolni, nyalni minden porcikáját. Alig tudtam vele betelni. A mellbimbóit izgattam, miközben megfogtam férfiasságát,ami komolyan majd kiszakította az anyagot. A kezével oda is nyúlt, hogy ő ezt  most leveszi de ne engedtem, én akartam levenni róla, a számmal akartam leráncigálni.

Egyre lejjebb haladtam, mikor elértem az anyagot, és beleharaptam, ahogy tudtam húztam lefele, ő egy kicsit megemelte a csípőjét hogy sikerüljön is.. ..

SIKER!- mondtam magamba.

Nem cécóztam, egyből a számba vettem. Nem voltam épp szemérmes ebben a helyzetbe , mint ő. én a számmal akartam csinálni.

Fél szememmel láttam hogy a párnát a szája elé kapja és egy elég hangos sikoly ki jön belőle, ahogy be kaptam neki, de még így is hangos volt.

-Halkabban drága.- nevettem neki.

-Csináld már.- parancsolóan és fölényeskedve mondta nekem, ami még jobban beindított engem is.

Folytattam amit elkezdtem, először végig nyaltam hosszán, majd a számba csúsztattam ameddig sikerült. Meg kell vallni testvérek vagyunk, tudtam nekem mekkora, van de benne sem csalódtam. 

Játszadoztam a nyelvemmel és próbáltam a csúcsra juttatni, míg ő amennyire tudta a párnát a fejére szorította, de én hallottam minden nyögését és kéjes sóhajait. Szóval élvezte.

Egyszer csak a kezét éreztem a vállamon ami nem épp gyengéden belém markolt, de inkább karmolt, ennek nyoma marad tudtam előre. Azt is tudtam, hogy el fog menni, nem sokára. egy kicsit gyorsítottam, és a kezembe fogtam, kettőt húztam rajta és sikerült is. 

-Van itt zsepi?- kérdeztem közönyösen.

-Baszki. Az istenit!

-Mi van?

-Hol tanultál szopni?

-Sehol! Most rajtad!

-Ó istenem, meghalok, most azonnal.

-Ne tedd. Van valami itt bent? Zsepi vagy valami?

-A táskámba.- még mindig lihegve mondta én meg vigyorogtam a  dicsérettől, hogy jól szopok, ami kicsit vicces így dicséretnek, hogy fiú vagyok.

-Kösz...



BrotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin