-Uh basszus!- mondtuk egyszerre, miközben egymás mellé dőltünk el.
-Mindennél jobban.- lihegte Mat.
-Micsoda? -kérdeztem vissza, ezt nem értettem mit akar mondani.
- Te vagy nekem a mindenem. - fordította felém a fejét, a kezével az állam alá nyúlva húzott magához egy csókra.
-Te is nekem.-kicsit eltávolodtam tőle, mélyen a szemibe néztem és újra megcsókoltam.
***
A konyhába sertepertéltem, hogy valami ehetőt varázsoljak az asztalra, mivel a gyomrunk már majdnem magát emésztette fel. Lehet a reggeli testmozgás volt az oka, vagy az hogy úgy elment az együttlét miatt az idő hogy 11 óra volt már.
Éppen a felső polcról próbáltam levenni a sajtreszelőt, mikor Mat hozzásimult a hátamnak és engem megelőzve könnyedén levette a reszelőt.
-Még nőnöd kellene ehhez.- mondta miközben belecsókolt a nyakamba, mire és egy jól eső sóhajt hallattam magamból, és a kezemmel végig simítottam a tarkóján. Azt akartam, hogy tovább puszilgassa a nyakam, nagyon imádom ezt, tiszta libabőr ilyenkor mindenem.
-Nem volt még elég az előbbi?
-Soha nem elég belőled.- mondtam miközben megfordultam, a derekánál fogva húztam közelebb magamhoz amennyire csak tudtam. Ágyékunk összeért, amire már ő is reagált és belemarkolt a fenekembe.
-Itt foglak magamévá tenni a konyhaasztalon.- egy kacér, de mégis gonosz vigyor kíséretében fordított a helyzetünkön és tolt az asztal felé, ott keresett egy szabad helyet és felültetett rá. Én a lábaimmal átfogtam a derekát, Mat meg szüntelen csókolta és nyalogatta a nyakam.
Mat már teljesen felgyűrte a pólómat és a mellbimbóim izgatta és csak haladt egyre lejjebb mikor letérdelve állt előttem és a melegítő nadrágom akarta lehúzni.
-Áljj! Mat! Ne.-mondtam, mire hitetlenkedő arckifejezésével felállt és csak nézett, hogy most mi a baj.
-Nem bírnám, bocsi. Vagyis a hátsóm nem bírná.-kínosan kacagtam saját magamon, hogy ezt ki kellett mondanom.
-Basszus. Igaz. Fél órája sem fejeztük be. De kívánlak Kicsi.- most már olyan nagyon édes kutyaszemekkel pislogott rám.
-Később Mat. Most együnk mert nagyon éhes vagyok.
Miután reggeliztünk ebédidőben, a kanapén eldőlve néztük a tévét, amiben persze semmi nem ment és oda vissza kapcsolgattuk csak. Én feküdtem Mat ölébe miközben ő birizgálta a hajam.
***
-Kicsi. Kelj fel, már sötét van kint. Elaludtunk.-ébresztgetett Mat.
-Hmmm..- fordultam egyet miközben Mat kiszállt alólam.
-Hova mész?
-Hozok inni, azután meg elcibállak zuhanyozni, és utána még nem tudom.
-Jó ötlet.- mondtam és a fejem vissza hajtottam a párnára.
Ismét egy rövidke résszel jelentkezem. Remélem azért elnyeri a tetszéseteket.
KAMU SEDANG MEMBACA
Brother
AcakKét 17 éves testvér nem hogy külön szobában nem lakhat a szüleik szerint, de még a közös családi hétvégén is egy sátorba szám űzetik őket. Így indul el Wili és Mat története.