"Ha nem vagy az enyém
én azt érzem szétesem.."
Az egész osztály már tűkön ülve várta a nap végét, hogy végre hazamehessenek készülődni és este elindulhassanak a buliba, így az őszi szünet előtt. Az utolsó óra háromnegyedénél tartottak már, mikor a tanár felállt és annyit mondott, hogy ennyi volt mára és jó szórakozást és pihenést a szünetre mindenkinek. Egyhangú éljenzés tört ki, volt aki már ki is slisszolt a teremből a legtöbben köztük a két fiú is csak ült a helyén és pár másodpercig döbbenten ültek, azonban észhez is tértek és elkezdték a füzeteket a táskába beledobálni és indultak is. Mivel csak ez az egy osztály lett elengedve, az órákat megzavarva, de mit sem törődve mentek hazafele, jó hangosan a diákok.
- Wili, akkor jössz ugye?
-Tudok jobbat?- rándított a vállán egyet Wili, de még most sem volt nagy kedve elmenni.
-Kapsz majd valamit cserébe, mit szólsz?- körülugrálva lelkendezett Mat.
-Oké, csak most hagyjál, hadd hallgassak zenét hazafele.
-Ahogy érzed.- de ezt Wili már nem hallotta be is dugta a kék fülhallgatóját a fülébe. Szerette ezt a fülhallgatót, Mattől kapta, névnapjára, de kifejezetten jó minőségű volt és így a tökéletes hangzás ki is zárta a külvilágot.
***
-Tesó nem láttad, azt a fehér pólóm amin a kirúzsozott nő van?
-Nem láttam, tudod, hogy nem nyúlok a cuccaidhoz.- válaszolt Wili, miközben az ágyán nyomkodta a telefonját.
-Még hogy nem nyúlsz a cuccaimhoz.- Mat, mint a villám vetődött rá Wilire, aki majdnem szívrohamot kapott úgy megijedt, de ekkor már Mat azt a pólót lengette, miközben Willin ült rajta.
-Ja, hogy ezt kerested. De ezt ne húzd fel, mert tegnap volt rajtad és ezt rángattam le rólad, itt az ágyban, vagy már elfelejtetted.?- mondta a szavakat Wili, miközben a tegnap jóleső emlékei kezdtek felélénkülni, és a vágy is kezdett újra előjönni. Felemelte Wili a kezét, és Mat tarkójára tette és lassan elkezdte húzni magához, jelezve, hogy csókot kér. Mat sem habozott sokáig, és egyből Wili ajkait kezdte ízlelgetni.
-Most nincs mit lerángatnod rólam.- suttogta ajkaiba.
-De neked van.- ezzel egy mélyebb és egyre fokozódó csókot váltott a két fiú.
-Mat... biztos ráérünk erre?- kérdezte Wili kicsit később, mikor már Mat a nadrágját szedte le róla.
-Shhh.., nyugi.- simított végig kezével a mellkasán.
-Áh.., de nem is tudom.- erősködött Wili.
-Én úgy látom nincs akadálya, és ennél jobban nem is akarhatod.- vigyorgott Mat miközben tesója meredező péniszéhez hozzájutott...
***
-Ide jöttünk? De hát ez egy kibaszott palota.- hüledezett a ház nagyságaitól Wili.
-Na menjünk be.- kezdte el rángatni Mat tesóját, aki szó nélkül követte.
A két fiú bent pár ismerőssel lepacsizott, mindegyik kezébe valami fura színű löttyöt nyomtak, hogy kezdésnek ezt meg kell inniuk. Szó nélkül húzták le. Égette a torkukat, de tudták, hogy buli nincs pia nélkül.
-Sziasztok bogaraim!.- jött ugrándozva a kicsit sem szomjas Mini, végig csókolgatva először Wilit, utána Mat et, amit kicsit hitetlenkedve fogadtak, még Wili is mert nem szokott Mini így viselkedni Mattel.
ESTÁS LEYENDO
Brother
De TodoKét 17 éves testvér nem hogy külön szobában nem lakhat a szüleik szerint, de még a közös családi hétvégén is egy sátorba szám űzetik őket. Így indul el Wili és Mat története.