14. Játék kezdete

1.3K 105 4
                                    


Ott álltunk Minivel, így szoktam őt becézni, lassan kezdtem megnyugodni, de a következő lépés még nem jutott eszembe. Egy valamit tudtam csak, hogy nem sok kedvem van Matthez visszamenni. Játszottunk. Persze játszottunk. Ha ő játszik, akkor én is.

-Mini, kérdezhetek valamit?

-Persze.

-Leszel a barátnőm? 

-Mi..Micsoda?- Azt az arcot minden döbbent ember megirigyelné.

-Csak az álbarátnőm, Matt előtt.

-De..,de..-dadogott össze vissza.

-Ne dadogj, mondj igent. Figyelj, úgyis tudja mindenki milyen jóba vagyunk, könnyen elhiszik, hogy össze jöttünk.

Miközben vártam a válaszra, kisebb zajt hallottunk, mind a ketten szorosabbra vettük az egymás közötti távolságot, a hirtelen zaj miatt.

-Ti mit csináltok?

-Ki vagy?- Mini kérdezett vissza alig hallhatóan félelemmel a hangjába.

-Brad vagyok ti majmok.

-Ó istenem a frászt hoztad ránk.-kezdtem neki a szitkozódásnak.

-Basszus, ti valami rosszba sántikáltok. Holnap elmondom mindenkinek, hogy jártok és itt bujkáltatok.

-De Brad ne már.- kezdett könyörögni neki Mini.

Ekkor rátettem az ujjam, Mini szájára, még közelebb préselődtem hozzá, hogy maradjon csendbe.

-Ez nekünk még jobb. Kérlek Mini, a kedvemért legyél a barátnőm.

-Rendben, de akkor sem helyeslem ezt. 

-Kíváncsi vagyok Matt mit fog hozzá szólni.

-Willi? Te most meg akarod hódítani a tesódat? 

-Mondhatni. Könyörögni fog most ő nekem a csókjaimért.

-Jézus Willi, elég fáradt lehetsz, ha ilyeneket mondasz.

-Mini. Nyugodj meg minden rendben lesz. -ekkor olyat tettem, ami mindkettőnknek hirtelen jött.

Odahajoltam Minihez és egy apró szájra puszit adtam neki, mire odakapott a szájához és elkuncogta magát.

-Menjünk.


***

Mire vissza értem a sátorba Matt teljesen elaludt, már csak az egyenletes szuszogását lehetett hallani. Nagyon jó volt nézni, de egyből eszembe jutott, hogy most kezdtünk bele egy olyan játékba amiről ő még csak nem is tud. Kicsit kuncogtam szegényen párat és én is eldőlve hunytam be a szemem, és próbáltam a gondolataimat holnapra halasztani.

Reggel bökdösődésre ébredtem.

-Hol a szarba voltál?

-Mikor?- álmosan próbáltam elmotyogni a szavakat.

-Este. Későn jöttél vissza.

-Minivel voltam.

-Mit csináltatok?

-Ne akard tudni.- ezzel bele is kezdtünk a játékba.

-Tudod mit? Nem is akarom. 


Egy fél órán belül egyre nagyobb lett a zaj a kempingbe, így elkezdtem én is felöltözni, gondolom én leszek az utolsó. Már a nadrágom próbáltam épp magamra ráncigálni mikor Matt rontott be a sátorba.

-Mi van Minivel és veled?

-Hogy mi van?- értetlenkedtem neki.

-Csókolóztatok, és ti most jártok?

-És ezt honnét hallottad?

-Brad dicsekszik éppen mindenkinek, hogy látott titeket.

-Ó értem. Lehet félre látott valamit, vagy lehet , hogy nem.

-Mi van veled Willi? Mi az hogy félre látott valamit, de lehet hogy nem?

-Neked nem mindegy?

-Nem. -ezzel elkapta a kezemet és maga felé rántott, megfogta az állam és olyan erősen szorította, hogy már fájt. Arca alig volt pár centire az enyémtől, éreztem ahogy mélyen magába szívja a levegőt és próbál megnyugodni és nem kiabálni. Én csak a szájára tudtam, koncentrálni, édes istenem de puhának tűnik. El kell hessegessem ezeket a gondolatokat, ha vissza akarom hódítani, úgy, hogy ne csak egy játék legyen.

Matt. Engedj el ez már fáj.

-Adj egy csókot.

-Nem akarok.- jelentettem ki, de még mennyire hogy akartam adni neki, de nem lehet.

-Tudom, hogy akarsz. Vágysz rám, minden percbe.

-Nem igaz.- erősködtem, de ahogy mondta a szavakat a mézédes hangján, ahogy kicsit parancsolóan kimért hangon kérte. Menten heves csókcsatába kezdtem volna, de nem lehet.

- Akkor menj.- és ezzel egy erős mozdulattal kilökött a sátorból, úgy hogy majdnem felnyaltam a földet és a gatyám is félig még lent volt. Épp Mini jött a sátorhoz és látta az egészet.

-Mi a szar van veletek fiúk?-kérdezte felháborodottan.

-Kérdezd a pasidat.

-Matt. Nyugodj meg, kérlek.

-Mini, mi van veled? Willi a legjobb barátod, és most össze jöttök? Ezekből mind csalódás lesz.

-Matt kussolj, ne szólj bele az életembe.- rivalltam rá, mert nem akartam, hogy épp a földön fekszek és felettem vitatkozzanak.

-Gyere Willi, menjünk.-ezzel felhúzott a földről, még gyors vissza hajoltam a sátorba és valami frappánsat akartam Matt fejéhez vágni, de elhagyott minden leleményességem, úgyhogy csak egy gonosz, de még is kaján vigyort eresztettem meg felé .



BrotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin