/Hello mindenki. Bocsi, hogy volt egy kis kimaradás. De itt az újabb rész. Illetve jelezném, hogy az új sztorimat nem nagyon olvassátok :D /
-Hogy mi?- hirtelen pattantam fel az ágyból ülő pozícióba, a takarót magam elé tartva, de az agyam a válaszon kattogott, hogy erre mit lehet mondani.
-Helyet cseréltünk.- mondta Mat egyszerű közönyösséggel, talán még egy vállrándítást is megengedett magának. Én meg tejesen pánikba voltam esve és már mindenen végigpörgettem az agyam, hogy mit mondjak, erre Mat két szóval elintézi.
-Hát jól van. Na de készüljetek.- ezzel az anyjuk kiment magukra hagyva a fiúkat.
-Baszki, kicsit voltál átlátszó, hogy így beparáztál. Csoda, hogy nem erősködött, de ezért most tartozol minimum, hogy kielégíted vágyaim.
-Hallod! Én még félig aludtam, mikor megkérdezte, szerinted hogy reagáltam volna? A kielégítésedet meg oldd meg magad. De azért kösz.
-Wili csak viccelten, ne szívd mellre.
-Aha persze.- ezzel kiugrottam az ágyból és elvonultam a fürdőbe. Reggeli teendőimet hamar el is végeztem, csak időközbe rájöttem, hogy nem hoztam be ruhát. Remek gondoltam magamba. Mostanában többet flangálok törölközőbe, mint ruhába.
-Na mi van? Hogy nézel ki?- kezdett röhögésbe Mat.
-Fogd be én most hercegnő vagyok, nem látod a csodás egybe ruhámat?- Mondtam neki és még a járásommal is rájátszottam.
-Akkor azért van teljesen rád csavarva a törölköző és nem csak balfék vagy.
-Amúgy nem akartam, hogy a felsőtestemet is megcsodáljad.
-ÓÓÓ! Láttam én azt már, sőt ..- ekkor odalépett mellém, és egy mozdulattal elrántotta a törölközőt a testemtől én meg ott álltam anyaszült meztelenül, és nem is tudtam, hogy jajveszékelve szaladjak valami göncért vagy, mit is csináljak és ezért inkább álltam egy helybe.
-Szóval.. sőt.. fogtam én már a te felső testedet is.- ezzel lassan végig húzta mellkasomon az ujjait, egyre lejjebb haladva.
-Illetve már nyaltam is meg ezt a testet.-ekkor hajolt a nyakamhoz amit kissé megszívott, ennek a hatására tiszta libabőr lettem, de folytatta és a kulcscsontom kezdte megnyalni.
-Hagyd abba kérlek.- próbáltam közbeszólni.
-Nem.
-Le fogunk bukni.
-Igazad lehet.- szemeit megforgatva, a derekam átkarolta, a kevéske távolságot is megszüntetve köztünk, és megcsókolt. A csókjai még mindig ugyan azt váltották ki belőlem, jól eső melegséggel töltöttek el, a gyomron összeszűkült, a pillangók életre keltek. Mindenem oda tudnám adni Mat csókjaiért.
Rövid, de annál érzékibb csókját megszakítva egy mosoly kíséretében kilépett a szobából, engem meg ott hagyott. Beletelhetett egy percbe mire feleszméltem és gyorsan felöltöztem, belepillantottam a szobába lévő tükörbe, hogy biztos emberi alakot öltöttem e.
Mire leértem a konyhába, csak Mat volt ott.
-Anya hol van?
-Elment aludni, biztos fáradt volt már.
-Oké. Na indulunk?
-Nem eszel?- kérdezett vissza Mat, miközben tele volt a szája.
-Teli szájjal nem beszélünk, és nem vagyok éhes, úgyhogy fejezd be és induljunk.
***
Az iskolába beérve, vágódtam le Mineha mellé a padba, aki csak kérdőn rám nézett.
-Most mi van, mit mondjak?
-Mindent részletesen.
-Jaj Mini ne már, kérlek.
-De, de.. mindent tudni akarok.
-De úgysem fogok mindent elmondani.
-Jó akkor ne mondj el semmit.- ezzel bedurcáskodott és elfordult.Alig telt el pár perc és egyből hozzám szólt újból.
-Szerdán buli lesz Lucaséknál, jöttök?
-Buli? Nem szeretem tudod te is. De majd megkérdezem Matet.
-Ok, tök jó lenne ha jönnétek.
-Willi!-hallottam meg, hogy Mat szól utánam a folyosón.
-Mond.
-Szerdán buliba megyünk, le dumálom majd anyával.
-Hallottam a buliról, de ahogy látom már meg sem kell kérdeznem, hogy megyünk e mert te eldöntötted.
-Tudom, hogy nem vagy nagy party arc, de hidd el jó lesz. Nem egyedül kell lenned otthon, helyette lehetsz velem is.
Ezzel megpaskolta a vállam és el is viharzott.
ESTÁS LEYENDO
Brother
De TodoKét 17 éves testvér nem hogy külön szobában nem lakhat a szüleik szerint, de még a közös családi hétvégén is egy sátorba szám űzetik őket. Így indul el Wili és Mat története.