BAB 2

14 2 0
                                    

Setelah aku pergi tandas, aku terus pergi ke dewan kuliah. Setelah sampai, aku melihat sudah ramai pelajar yang datang. Akupun melangkah dengan tenang ke hadapan.

"Assalamualaikum. My name is nur afifah syuhada binti ibrahim . I am from kuala terengganu. I am 28 years old. I end my studies at Oxford. So, i will be your CSC126's lecture. And, you can call me miss Syu. Today, I want you all introduce about yourself. Than, it will start from you," kata aku dengan semangat sekali.

'hmmm.... teringat pulak masa aku baru-baru sambung berlajar selepas spm......' terlintas pula dalam benak fikiran aku.

Hari ini, aku tidak mengajar. Aku hanya ingin mengenali semua pelajar aku. Biasalah, baru first class...... Mana nak start lagi mengajat. Di akhir kelas, aku memberitahu nombor telefun aku. Manalah tahu, takut mereka ada pertanyaan.

"Then, who is class rep?" Aku bertanya, supaya mudah urusan aku untuk meminta duit buku yang perlu dibeli.

"Yes, miss." Terus aku berpaling ke arah suara student tersebut.

"I want you to make a group in telegram. it will make me easier to inform all of you if the class after this postpone and other thing. So, please don't be shy to me in the group. Thus, I think that's all for today. You all may dismiss." stelah ayat akhir tersebut keluar dari mulut aku, semua pelajar di depan aku mengemas barang dan terus keluar dari kelas tersebut.

Si Dia Hanya Di HatikuWhere stories live. Discover now