Chapther 3 - Reactions

1.7K 57 0
                                    

Nialls pov.

Videoen var ferdig. Jeg så opp på Harry. Jeg så sjokkert på Harry. Han satt med hendene foran ansiktet og jeg hørte ham hulke. Han snufset høyt.

- Harry! sa jeg svakt.

Hendene hans ble fjernet fra ansiktet, og han så på meg med tårevåte øyne. Det var store poser under øynene, og ansiktet var helt knust.

- Ayla, sa han svakt med sprukken stemme. Han dro en hånd gjennom det svette, krøllete håret sitt. Jeg så sjokkert på ham. Jeg viste hvem Ayla var. Alle i bandet gjorde det. Angel Ayla som han ofte kalte henne. Han så meg rett inn i øynene deretter på skjermen. Han reiste seg fort opp, og raste mot døren. I samme øyeblikk Harry stormet ut av døren, kom Louis inn. Han så på meg med et spørsmålstegn i fjeset. Jeg ristet på hodet og smilte stivt. Jeg så mot skjermen igjen.

- Vi må finne hun jenta her! sa jeg og så opp på Louis.

Aylas pov.

Jeg så stumt på skjermen. Tankene mine raste gjennom hodet. Hva faen? Hvem hadde sendt inn videoen? Hvorfor hadde Niall Horan linket den ut på profilen sin? Jeg var i sjokk. Videoen da jeg sang Harry og min sin sang. Harry sang den til meg før han dro. Han ønsket at vi alltid ville være bestevenner. Han viste bare ikke at jeg følte mer enn kun et vennskap. For å få ut tankene og noen følelser hadde jeg lagt ut en video da jeg sang sangen. Jeg hadde kun noen hundre seere på videoen, men det kom til øke. Jeg var sikker. Med en forsiktig finger trykket jeg på tweeten til Niall. Underteksten til linken lyste opp. Jeg så sjokkert på teksten.

@Niallhoran

(Link til sangen)

Who is this girl? Please be honest!

Liam og Zayn hadde også tweetet og jeg klikket inn på begge to.

@Real_liampayne

(Link til sangen)

Help me find this girl! Please

@zaynmalik

(Link til sangen)

Tell me who the girl on the video is! Be honest!

Jeg gulpet svakt, og så videre nedover Twitter. Jeg bet meg merke til Louis Tomlinson sin siste tweet.

Jeg så på tweeten med store øyne, og jeg bet meg i leppa.

@Louistomlinson

(Link til sangen)

Ayla?

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianDove le storie prendono vita. Scoprilo ora