Louis pov.
"Vi hadde klart det. Vi hadde fått med Ayla. Harrys bestevenn, og lille forelskelse når han var liten. Det dumme var at hun hadde forandret seg siden hun og Harry var sammen sist. Harry ville ikke kjenne henne igjen, og han ville fortsette å være lei seg. Jeg ville jo fortelle ham at vi hadde funnet det One and only, Ayla. Men jeg respekterte at hun ville at Harry skulle finne ut av det selv. "
Nialls pov.
Jeg åpnet døren inn til huset og ropte:
- Vi er hjemme!
Jeg hørte noen løpe i trappen. Selvfølgelig var det Liam og Zayn. De så på oss med store øyne.
- Fant dere henne? hvisket Liam. Jeg smilte bredt og nikket. Like etter kom hun og Louis inn. Zayn og Liam så på hverandre deretter smilte de stort. Ayla gikk bort til dem og hilste. Hun forklarte dem hva som var planen, og de nikket ivrig da hun spurte om de hadde forstått.
- Vi vil ha en glad Harry igjen! sa Zayn og så trist på henne. Ayla nikket.
- Louis, tar du med henne opp til Harry? spurte jeg og bet meg i leppen. "Dette måtte fungere." Louis nikket, og gikk bort til Ayla. Hun smilte til ham da de lenket armene til hverandre.
- Jeg gleder meg til å møte ham, fniste hun mens hun vinket forsiktig til oss. Jeg smilte tilbake. "Vi var et skritt nærmere å se Harry glad igjen".
YOU ARE READING
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanfictionNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013