Chapther 26 - Date

1.3K 37 0
                                    

Harrys pov.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg ville gjøre det romantisk på daten. Jeg hadde bestemt meg for å ha en piknikdate på grunn av da ble det ikke så vanskelig med maten til henne. Jeg hadde lagt alt fram i er stykke inni en park. Jeg parkerte bilen på parkeringsplassen utenfor, og kjappet meg over til Aylas side for å åpne døren for henne.

- Gentleman! sa hun og smilte. Jeg låste bilen og tok tak i hånden hennes. Vi knyttet dem sammen. Vi startet å gå innover parken. Solen skinte og hele parken luktet utrolig på grunn av blomstene. Ayla lente hodet sitt på skuldren min. Hun var så søt. Vi nådde min lille overraskelse. Jeg smilte for meg selv.

- Wow! utbrøt Ayla. Hun hadde fått øye på det. Røde roseblader lå på lang rekke oppover i parken.

- Du er utrolig! sa hun og bøyde seg ned mot rosebladene. Hun startet å plukke de opp. Ayla så opp på meg.

- Kan du hjelpe meg med å plukke dem? spurte hun og så meg rett inn i øynene. Jeg smilte stort og bøyde meg ned. Jeg startet å plukke dem en og en forsiktig. "Lurer på hva hun vil gjøre med dem?"

Aylas pov.

De fleste rosebladene var blitt plukket og lagt i vesken min. Jeg hadde en plan om hva jeg ville gjøre med dem. Jeg så opp da jeg hadde plukket det siste bladet. Jeg så en frodig gressplen med et teppe og en kurv. "Harry hadde planlagt piknik!" Jeg smilte stort.

- Du er søt da! sa jeg og kysset Harry på kinnet. Han rødmet svakt. Vi gikk mot teppet hånd i hånd. Vi satte oss ned og smilte mot hverandre. Jeg la vesken fra meg og så på at Harry grep etter piknikkurven. Han åpnet den sakte og holdt opp vegetartaco. "Favoritten min!"

- Du husket det! sa jeg sjokkert. Han smilte og nikket.

- Kan man glemme noe med deg? sa han og blunket. Jeg rødmet så jeg ble rød som en tomat. Harry fant fram tallerkener og la en vegetartaco på hver av dem. Han ga meg den ene tallerknen.

- Bon apitie! sa han og satte tacoen mot munnen. Jeg smilte og gjorde det samme. Vi pratet samtidig som vi spiste. Alt var bare så koselig. Jeg la fra meg tallerknen og samme gjorde Harry. Harry gliste og flirte litt. Jeg så rart på ham.

- Du har litt mat i ansiktet, sa han og smilte forsiktig. Jeg kjente jeg ble flau og hastet med å finne ut hvor i ansiktet det var.

- Jeg kan fjerne det for deg! sa Harry. Jeg så han lene seg nærmere meg. Pusten hans kom nærmere og den var varm. Jeg smilte fort før leppene våre møttes. Han la armene sine rundt midjen min og jeg la mine rundt halsen hans. Harry smilte i mellom kysset,men fortsatte å kysse like heftig. "Perfekt!" Tankene mine var kun fulle av Harry. Det var så uvirkelig at det skjedde. Jeg hadde aldri vært så glad og lykkelig.

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianDonde viven las historias. Descúbrelo ahora