Chapther 4 - Twitter

1.6K 48 0
                                    

Aylas pov.

Jeg stirret dumt på Twitter. Jeg viste jeg måtte svare. De ville finne meg uansett. Jeg åpnet et nytt statusfelt. Hendene mine skalv. Forsiktig tappet jeg inn ord etter ord. Jeg stoppet opp. Bet meg i leppa. Det gjorde vel ikke noe med en hvit løgn. Jeg fortsatte å skrive. Denne gangen enda mer usikker og skjelven. Jeg stoppet, så over hva jeg hadde skrevet. Jeg smilte svakt for meg selv. Like etter trykket jeg publiser.

Louis pov.

Jeg så oppgitt på alle tweetene. Mange fans mente de var jenta på filmen. De skjønte ikke hvor alvorlig vi hadde vært med statusene. De ville gjøre alt, lyge, spille skittent for å møte oss. Jeg stønnet, og så opp på gutta. Alle satt der, utenom Harry. Han lå knust inne på rommet sitt. Jeg hatet at han hadde det sånn. Jeg viste at det vi gjorde nå, var vår eneste sjanse og mulighet til å gjøre Harry glad igjen. I det samme lyste Liam opp. Et smil bredte seg over munnen hans.

- Vi har funnet henne!

Liam pov.

Alle guttene samlet seg rundt pc-en min. Jeg pekte mitt på skjermen der det stod:

@Justsmile

Hey guys! U found mine and Harrys song. I know u get alot of tweets, but I am the girl. I am the One and only, Ayla! But Harry can't know about me, if he remember me. Please show respect. If u wanna meet me, i can't come as Ayla, but an another girl. @louistomlinson @zaynmalik @niallhoran @real_liampayne

Vi så på hverandre, og smilte. Vi måtte få henne til å komme. Samtidig skjønte jeg at hun ville beholde privatlivet sitt.

- Vi må invitere henne, men vi må respektere hennes ønsker, sa jeg og så på Louis. Han var enig med meg, og nikket.

- Harry og Ayla må finne ut ting på egen hånd, men det er lov til å dytte dem i riktig vei, sa Zayn og blunket med det ene øyet. Niall rev fra meg pc-en. Han startet hurtig å skrive på pcen.

Etter et snaut minutt snudde han skjermen rundt til resten av oss. Han hadde sendt en melding til henne, og han gliste stort. Vi nikket, og så på Niall som slo igjen pc-en. Jeg fikk lest i gjennom en siste gang før.

(Dm. Between @real_liampayne and @Justsmile)

Hii x

So Nice that u did contact us. We are so happy that u will meet us! Meet Louis and Niall at starbucks tommorow at 1 pm. We will be There. Please come x they can talk more There. Just look after two boys with sunglasses. Harry are not gonna find out about this. Promise :)

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianWhere stories live. Discover now