Nialler pov.
Jeg sperret opp øynene. Jeg strakk på armene, og gjestet høyt. Jeg smilte for meg selv. Kysset i går var helt magisk. Jeg hadde faktisk kysset Ayla. Det var utrolig! Jeg hoppet ut av sengen. Jeg dro på meg en bukse og en hettegenser. Jeg stelte håret. Ikke noe kunne ødelegge denne dagen. Jeg var helt varm inni meg, og hjertet hamret fort. "Ayla! Hun var så fantastisk!" Jeg smilte stort nok en gang. Jeg åpnet døren, og smatt ut av rommet. Jeg luktet mat og sprang ned trappen. Ved stekeovnen på kjøkkenet stod Liam og lagde pannekaker. "Han lagde de beste!" Jeg smilte stort og løp bort til tallerken med pannekakene. Jeg slikket meg rundt munnen.
- God morgen, monster! sa Liam og snudde en av pannekakene i pannen. Jeg gepet tunge til ham.
- Jeg er bare sulten.. sutret jeg. I det samme hørte jeg latter fra trappen. Like etter kom Ayla og Harry inn i rommet. Harrys hånd lå rundt midjen hennes, og jeg følte jeg ble sjalu. Hodet hennes hvilte på skulderen hans. De gliste stort begge to.
- God morgen! sa Harry med munter stemme. Det var lenge siden han hadde vært så glad.
- God morgen! Få i dere noen pannekaker får Niall tar alle! sa Liam og så på meg. Jeg skulte tilbake på ham. Jeg hørte Ayla le. Jeg ble varm inni meg. Hun hadde en så søt latter. De satte seg ned og like etter kom Louis ned.
- Jeg fikk ikke Zayn opp av sengen, sa Louis skuffet. Han fikk øye på Harry og Ayla. Helt uventet så plystret Louis. Jeg så rart på ham. "Hva skjer?"
- Hei Turtelduer! sa Louis og blunket til dem.
Ayla rødmet. Samme gjorde Harry. "Hva var det som skjedde?"
- HAYLY FOREVER! ropte Louis. Jeg så sjokkert på ham. "Han mente vel ikke?"
- Hva skjer? sa Liam sjokkert. Louis smilte stort og blunket med det ene øyet.
- Jeg kom uheldigvis inn når Harry og Ayla var opptatt med noe.., sa Louis og jeg så dem begge rødmet.
- WHAT? ropte jeg sjokkert.
- Ta det med ro! Vi hadde det ikke.., sa Ayla.
- Vi klina kanskje bare litt.., sa Harry og gliste.
- Litt? Dere holdt på å sluke hverandre, sa Louis og smilte stort. Jeg kjente magen min snørpe seg sammen. Jeg mistet matlysten. Noe som ikke skjer veldig ofte. Jeg kjente hjertet mitt stoppe og at jeg kun ville gråte. "Hun var forelsket i en annen. Kysset hadde ikke betydd noe for henne. Hvorfor hadde jeg falt for henne? Jeg viste jo at Harry elsket henne av hele sitt hjerte!" Jeg nikket sakte. Prøvde å holde tilbake tårene. Jeg kjente jeg måtte bort fra dem. Jeg måtte ikke vise følelser.
- Eh, jeg går opp for å prøve å vekke Zayn, løg jeg. Louis nikket sakte.
- Men du har jo kun spist to pannekaker.., sa Liam og så rart på meg.
- Jeg er bare ikke sulten! sa jeg og smilte svakt. Jeg reiste meg opp fra stolen, og startet å gå opp trappen.
- Hva feiler det ham? hørte jeg Harry si.
- Å! Du skulle faen meg vist, hvisket jeg til meg selv og snufset.
ESTÁS LEYENDO
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanficNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013