Chapther 27 - Twitter

1.2K 36 1
                                    

Nialls pov.

Jeg lå slakt ned i sengen med ansiktet klistret mot puten. Tårene strømmet nedover ansiktet. Pusten ble tyngre og jeg snufset høyt. Puten ble våt av alle tårene. Det var første gang i livet mitt at jeg var ulykkelig forelsket. Jeg løftet hodet fra puten, og trakk fram mobilen. Jeg tørket tårene. Hele ansiktet var seigt. Jeg logget meg inn på Twitter. Nettsiden var full av bilder fra Ayla og Harrys date. Man så at det var noe spesielt mellom dem. Tårene strømmet enda mer på. Jeg startet å skrive et nytt innlegg. Hendene mine skalv. Jeg måtte få tankene ut.

"Noen ting burde aldri skjedd! Hvorfor skjer dette akkurat med meg?"

Jeg pustet tungt ut, og publiserte innlegget. Jeg håpet inderlig ikke at folk skjønte hva jeg mente. Jeg kastet fra meg mobilen. Følelsene strømmet igjennom kroppen. Jeg klemte hendene mine hardt sammen, og bet tennene sammen. Jeg slo hodet mot puten. Jeg startet å hulke nok en gang. Det ble vanskeligere å puste. Det ble for mye tårer og hulking. Pusten ble tyngre. Jeg så Ayla i tankene mine før alt sluknet. Alt var sort. "Hva skjedde?"

Harrys pov.

Jeg så på Twitter. Jeg hadde fått ekstremt mange spørsmål anngående Niall. Noen forbindet dem med Ayla og meg. "Prøvde å lage drama?" Jeg ristet på hodet. Niall hadde ingen sammenheng i Ayla og mitt forhold. Jeg gikk inn på trender på Twitter kun for moro skyld. Jeg ble sjokkert på de to nederste trendene. Jeg la hånden over munnen. Øynene ble store. - Hva faen, hvisket jeg.

#TeamHayly

#TeamNialy

Jeg kjente hjertet mitt stoppet. Jeg trykket på taggen med Ayla og Niall. Et bilde kom opp av de som kysset. Jeg kjente jeg måpte. Tårene presset på, men jeg holdt de inne. "Hva faen var det Niall holdt på med?" Jeg gikk inn på twitteren hans. Han hadde lagt ut et innlegg for en time siden.

@Niall_Horan

"Noen ting burde aldri skjedd! Hvorfor skjer dette akkurat med meg?"

Tweeten var veldig åpen. Den kunne ha hvilken som helst betydning. Jeg bet meg i leppen. "Han kunne ikke være forelsket i henne. Han vet jo om følelsene som jeg hadde for Ayla. Jeg har jo snakket så mye om henne. Jeg må snakke med ham!" Jeg begynte å gå opp trappen med telefon hardt grepet i hånden. Trappen dundret under føttene mine. Jeg nådde rommet til Niall. Jeg dro hardt ned dørhåndtaket. Jeg gikk inn i rommet. Niall lå slakt ned i sengen. Jeg ristet på hodet.

- Niall! Vi må snakke! sa jeg og gikk mot sengen. Ikke noe svar. Jeg løftet hodet til Niall opp fra sengen. Jeg fikk sjokk, og slapp hodet til Niall fort ned igjen. Ansiktet hans var blekt og øynene var lukket. Ansiktet hadde vært helt seigt. Han hadde vært kald. Noe feilet ham? "Hadde han fått anfall?"

- Louis! ropte jeg så høyt jeg kunne. Jeg kjente jeg ble stresset. Vi kunne ikke miste Niall?

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianDonde viven las historias. Descúbrelo ahora