Chapther 25 - The Girl

1.3K 36 0
                                    

Aylas pov.

Harry og jeg skulle på date. Jeg gledet meg virklig. Endelig! Kun oss to. Jeg smilte til meg selv i speilet. Jeg hadde krøllet det mørke håret i tuppene. Jeg hadde tatt på meg en mørkeblå kjole og noen sorte boots. Sminken var enkel og naturlig. Jeg tok på meg en tynn jakke over og slang den beige,lille vesken over en av skulderne. Jeg gikk ut av rommet. Jeg hadde skiftet hos Harry. Så jeg viste at han stod nede og ventet. Jeg gikk bortover gangen da jeg støtte på Niall. Hodet hans var lente framover og han så kun ned i bakken.

- Hei Niall! sa jeg og smilte forsiktig. Han så opp. Ansiktet hans var knust og øynene hans var hovne. Han måpte da han så meg. Øynene hans sperret opp.

- Noe som har skjedd Niall? spurte jeg med omsorgsfull stemme. Han ristet fort på hodet.

- Nei da! Og Ayla du ser helt nydelig ut. Harry er virklig heldig!

Stemmen hans var sprukken og grøtete. Jeg smilte til ham.

- Du er søt Nialler, sa jeg og kysset han på kinnet. Et lite smil trakk seg på smilebåndet.

- Sikker på at alt er ok? spurte jeg igjen. Han nikket kort.

- Kom deg på daten nå! sa han og smilte forsiktig. Jeg nikket og gikk videre. Jeg nådde trappen og startet å gå nedover. I enden av trappen møtte jeg Harry. Han så utrolig ut. De grønne øynene hans skinte mot meg.

- Du er så vakker, Ayla! sa han og holdt ut hånden sin. Jeg tok tak i den og smilte søtt til ham. Han dro meg inn i en lang klem. Jeg luktet parfymen hans og jeg kjente hjertet hans hamre. Jeg trakk på smilet.

- La oss gå, sa Harry og la og slapp klemmen. Han la en hånd rundt livet mitt mens vi gikk mot utgangsdøren. "Dette kom til å bli en magisk aften!"

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianWhere stories live. Discover now