Alyas pov.
Han kom nærmere meg øynene hans var lukket. "Jeg kan ikke! Han må først vite sannheten om meg!" Jeg trakk meg fort unna. "Jeg kunne ikke gjøre dette!"
Harrys pov.
Jeg sperret opp øynene. "Hadde hun trukket seg unna?" Jeg så på henne med store øyne. Jeg følte meg såret. Men jeg hadde nok gått litt for fort fram. Vi ble jo kun kjent for noen dager siden.
- Det er ikke noe feil med deg Harry. Tro meg! sa Alyson og satte seg ned i sofaen. Hun satte hodet i hendene sine. Jeg hørte hun startet å hulke. Jeg satte meg ved siden av henne.
- Alt er min feil! sa hun mellom tårene.
Jeg ristet på hodet. "Hvordan kunne hun si noe sånt?"
- Du må få vite sannheten Harry! sa hun og så opp på meg med tårevåte øyne og rennende maskara. Louis kom i det samme inn. Han så oss og han fikk store øyne. Han løp bort ti oss. Han tok den ene hånden til Alyson og ga henne noe. Deretter lukket han hånden hennes og løp vekk fra oss. Jeg så rart på hun. Alyson åpnet hånden. En brettet papirlapp lå i hånden hennes. Hun brettet opp lappen mens hun snufset høyt. Hun rakte meg lappen. Jeg så rart ned på lappen. Det var noe kjent med håndskriften. Jeg leste gjennom lappen. Jeg kjente jeg måpte og øyebrynene mine var hevet.
- Kjenner du Ayla? ropte jeg sjokkert. Alyson tørket tårene og snufset høyt en gang.
- Bedre enn noen annen! sa hun og smilte. Denne gangen med tennene. Jeg så sjokkert på henne og gispet. De små veldkjente vampyrtennene skinte mot meg.
YOU ARE READING
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanfictionNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013