Nialls pov.
Jeg satt med pcen på fanget, og gikk gjennom hva fansen hadde sent oss i det siste. Jeg så det var forskjellige sangvideoer, og jeg klikket meg inn på de fem første. De fire første var jenter som sang One Direction sanger. Men jeg bet meg ekstremt merke til den siste videoen.
SimpleSmile - I won't give up
I det samme kom Harry inn. Svett og med boksehansker på. Blikket hans var morskt og fullt av hat. Jeg viste videoen ville gjøre han i bedre humør. Jeg følte det på meg.
- Harry! Du må se denne videoen en fan sendte inn til oss, sa jeg og prøvde å virke lystig. Harry gryntet, men satte seg ved siden av meg. Han dro av seg hanskene, og den svette t-skjorten. Han tørket seg i ansiktet med den, og nikket mot skjermen. Jeg smilte svakt, og trykket på play-knappen.
Harrys pov.
En jente med knall blå øyne og brunt hår dukket opp på skjermen. Hun var nydelig. Kanskje ikke den vakreste, men det var noe spesielt med henne. Hun vinket mot oss, og startet å spille på gitaren sin. Jeg gjenkjente sangen, og smilte forsiktig. Jenta begynte å synge med sval stemme.
When I look into your eyes
It's like watching the night sky
Or a beautiful sunrise
Well, there's so much they hold
And just like them old stars
I see that you've come so far
To be right where you are
How old is your soul?
Well, I won't give up on us
Even if the skies get rough
I'm giving you all my love
I'm still looking up
Hun fortsatte å synge sangen. Jeg kjente tiårene presse på, og bet meg hardt i leppen. Sangen var min og Aylas. Vår sang. Den beskrev meg akkurat hvordan jeg følte det for øyeblikket. Jenta hadde truffet mitt svakeste punkt. Da sangen stoppet, så jeg opp på skjermen med tårevåte øyne. Hun smilte forsiktig. Jeg fikk et sjokk da jeg så på skjermen. Det var sikkert kun følelsene som hadde tatt overhånd, men når hun smilte var det som jeg kjente henne. Som om jenta på skjermen var henne. Min Ayla, som jeg elsket mest av alt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanficNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013