Chapther 31 - Changes

1.1K 40 0
                                    

Aylas pov.

Jeg nådde stedet. Det eneste stedet noen ville gjenkjenne meg. Jeg gikk inn døren og bjellen klirret i døren.

- Ayla! hørte jeg den lyse, kjente stemmen. Jeg så opp. Hun kom mot meg med de lange blonde lokkene og de mørke brune øynene hennes. Hun hadde perfekte former. Hun ha meg en liten klem.

- Så hva gjør du her? sa hun lystig. Jeg kremtet svakt og snufset. Jeg så på henne med tårevåte øyne. Hun så sjokkert på meg.

- Hva har skjedd? spurte hun og begynte å stryke meg på ryggen.

- Du må bare forandre meg, Lillian! sa jeg med sprukken stemme. Lillian nikket forståelsesfull.

- Peter! Hjelp meg med Ayla her! ropte hun og dyttet meg mot en stol. Jeg satte meg fort ned i stolen.

- Han er vår beste frisør, sa hun betryggende. Peter kom mot oss. Han knakk hendene sine.

- Hvordan ønsker du det? sa han og smilte svakt til meg.

- Total forandring! svarte jeg og bet meg i leppen. Han nikket sakte, og fant fram saksen.

- Ok, dette er hva vi tenker, startet Lillian. Jeg så på bildet Peter holdt fram. Jeg gispet, men nikket.

Harrys pov.

Jeg hadde hatt samtalen med Simon. Jeg hadde sett for meg reaksjonen hans mens han snakket. Det var veldig vanskelig. Jeg pustet ut. Det beste var kanskje og holde seg unna folk i noen uker. Snart var alt ute. Snart ville alt bli jævlig. Det kom til å bli hardt, men jeg måtte leve med det. Jeg hadde gjort det, og jeg kunne ikke ta det tilbake.

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianWhere stories live. Discover now