Chapther 21 - Perfect

1.3K 47 2
                                    

Harrys pov.

"Jeg hadde sagt det. Fortalt det jeg hadde holdt inne i så mange år. Hun følte kanskje ikke det samme, men det var så herlig å få sagt det ut til henne." Jeg smilte svakt og så ned på hendene våre. Jeg klemte dem. Jeg kjente den varme pusten til Ayla. I det samme kjente jeg hjertet mitt stoppet å hamre. Jeg så opp. Rett inn i Ayla sine øyne. Leppene hennes var presset mot mine. Vi så hverandre rett inn i øynene. Leppene våre var fortsatt festet på leppene mine. Hendene lå rundt halsene på hverandre. Jeg kjente hun smile i kysset. Jeg smilte jeg også. Jeg hadde de største sommerfuglene i magen. Krppen min var helt yr av glede.

- Du er en fantastisk kysser, nok en gang! hvisket Ayla målløst. Jeg blunket til henne.

- Er jeg bedre enn Niall? spurte jeg og hevet det ene øyenbrynet. Hun slo meg i bak hodet og nikket.

- Jeg har hatt følelser for deg lenge, vet du, sa jeg og smilte sjernert. Hun presset leppene mine nok en gang. Kun mye kortere.

- We are ENDGAME! sa hun og smilte stort.

- Finchel sentence! ropte jeg høyt ut. Ayla begynte å le.

- Secret Gleeker! sa hun mellom latteren. Jeg dyttet til henne. Hun ble liggende ned i sengen min.

- Hold kjeft, og kyss meg for faen i helvete! sa jeg og la meg oppå henne. Hun fniste. Jeg presset leppene mine mot leppene hennes. Jeg følte meg fram med tungen. Jeg møtte tungen hennes. Det ble heftig klining. "Jeg hadde aldri vært så fornøyd med å fortelle sannheten til en!" Alt var perfekt!

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianWhere stories live. Discover now