Chapther 14 - Young Love

1.4K 45 0
                                    

Louis pov.

"Alt hadde gått som planlagt, så langt." Jeg smilte for meg selv. Ideen hadde vært perfekt. Jeg gikk bortover gangen. Plystret av glede. Jeg stoppet opp. Jeg så jakken til Ayla lå på gulvet. Jeg ristet på hodet, og bøyde med ned for å plukke opp jakken. I det samme jeg løftet den falt et brettet ark ut av jakkelommen. Jeg hengte opp jakken, deretter bøyde jeg meg ned etter arket. Jeg holdt det fram i hånden min. Jeg så rart på det. Deretter lirket jeg litt etter litt på arket. Tilslutt hadde jeg brettet det opp. Det var et linjeark med noen få linjer på. Jeg leste inni meg.

Remember, Ayla. When you just give me a simple smile, my heart beats faster and I feel better. Even if we break apart, we will find eachother again. U and I are meant to be something. We are endgame! Nothing can change that. I love u so much Ayla xo

Love from your soulmate Harry Styles.

Jeg så sjokkert på arket. Med den håndskriften skjønte jeg at Harry ikke hadde vært gammel da han skrev det. Likavel skjønte jeg at Harry hadde vært vilt forelsket i Ayla da han var yngre. Det var derfor han ikke klarte å legge henne bak seg. "Det var søtt." Jeg smilte stort. Ayla ville ikke tatt vare på "brevet" om hun ikke hadde hatt følelser for ham også. Jeg bet meg merke til hva Harry hadde skrevet i brevet.

"Jeg må få Ayla til å smile. Hvis ikke Harry klarer det selv da".

A Simple Smile- Harry Styles fanfic NorwegianOnde histórias criam vida. Descubra agora