Harrys pov.
Jeg gikk bortover gaten med senket hode. Tårene trillet. Jeg hadde prøvd å kontakte henne i over en time uten hell. Jeg ristet fortvilet på hodet. Alt var over. Jeg hadde mistet alt. Jeg måtte få henne til å svare meg på en eller annen måte. Jeg snufset høyt og tasset videre. I samme øyeblikk snublet jeg i en person. Jeg snudde meg mot henne. Hun var allerede på vei bort fra meg. Hennes blonde hår var kort og et snev av rockete stil. Jeg ristet på hodet. "Hva hadde jeg trodd? At jeg i et sanmetreff skulle støte på Ayla. Hvor dum var jeg egentlig?"
Aylas pov.
Jeg bet meg hardt i leppen. Jeg hadde snublet i en person. Jeg så fort på person. Jeg stivnet til. De veldkjente krøllene og grønne øyne. Jeg måtte komme meg vekk. Jeg snudde meg fort vekk, og begynte å gå fort bortover i taushet. Jeg kjente blikket i nakken, men jeg hørte ingen som ropte. "Uansett kunne han umulig kjenne meg igjen.." Jeg fant fram mobilen. Jeg hadde en del ubesvarte anrop, men jeg dret i dem. "Ingen skulle klare å kontakte meg." Jeg skulle ikke eksistere. Nesten som jeg var død. Det var for det beste. Jeg kunne ikke la livene deres avhenge av meg. Jeg måtte bort fra overflaten."
Harrys pov.
Jeg satte meg med på en café. Jeg måtte finne en ny metode for å kontakte Ayla. Jeg kunne ikke la det være over mellom oss. Håpet var for gitt, men det var hvert å ta en sjanse. Jeg hadde slått av mobilen for å unngå spørsmål om det som hadde skjedd. Jeg fant frem penn og papir som jeg hadde kjøpt tidligere. Jeg satte pennen i papiret, og bet meg i leppen. "Hva skulle jeg skrive?" Jeg startet å skrive en hilsen til henne. "Jeg kunne ikke skrive om følelser, det ville kun gjøre at jeg knakk sammen nok en gang. Forsiktig og startet jeg å skrive. Jeg smilte svakt. Det ble enkelt og kort. Jeg brettet det sammen. Nå gjaldt det kun å levere det. Det var min lille sjanse!
Hey! Dette er kun sesong 1 av fanficen. Når jeg når 2K lesere, starter jeg på sesong 2. Det er ikke mange deler igjen av sesong 1 så vi får se når sesong 2 kommer.. ;)
ESTÁS LEYENDO
A Simple Smile- Harry Styles fanfic Norwegian
FanficNorwegian fanfic! Hope u like it xx Harry Styles fanfic <3 enjoy 2013